کد خبر: ۳۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱

هیئت کشتی قیروکارزین در جایگاه برتر قرار گرفت

رئیس اداره ورزش و جوانان قیروکارزین گفت: در طرح آمایش ورزش این شهرستان، کشتی در جایگاه هیئت‌های برتر قرار دارد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس باقر حسنی امروز در قیروکارزین اظهار داشت: توسعه ورزش قهرمانی و همگانی از اهداف اداره ورزش و جوانان قیروکارزین است چرا که پرداختن به ورزش‏های سالم راهکاری اساسی و کاربردی برای مقابله با انواع آسیب‏های اجتماعی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به درخشش کشتی‌گیران قیروکارزین در مسابقات قهرمانی نوجوانان استان فارس افزود: در مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان استان که با حضور هشت شهرستان در داراب برگزار شد، تیم 10 نفره قیروکارزین با غلبه بر حریفان مدعی خود به جایگاه سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

حسنی با تمجید از مربی پرکار و موفق تیم کشتی نوجوانان قیروکارزین اضافه کرد: تیم کشتی این شهرستان در سایه تدبیر مربی تیم با تمرینات مؤثر و کارساز برای رسیدن به وزن مطلوب و کسب جواز حضور در این دوره از مسابقات و همچنین با درخشش بی‌نظیر ورزشکاران آینده‌دار و نوجوان این خطه ورزش‌خیز توانست رقیبان سرسخت خود را یکی پس از دیگری شکست دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قیروکارزین با بیان اینکه در طرح آمایش ورزش این شهرستان کشتی در جایگاه هیئت‌های برتر قرار دارد، تصریح کرد: باید با برداشتن موانع پیش‏روی این ورزش باستانی درآمیخته با فرهنگ اسلامی و ایرانی، زمینه‌های رشد و توسعه آن را فراهم آوریم.

وی ادامه داد: با توجه به استعدادهای این شهرستان در صورت توجه بیشتر مسئولان استان فارس به قیروکارزین به ویژه به ورزش کشتی، به طور قطع در آینده‌ای نزدیک دلاورانی در حد تیم ملی خواهیم داشت.

به گزارش فارس، در مسابقات کشتی نوجوانان استان فارس که چندی پیش در داراب برگزار شد، کشتی‌گیران نوجوان قیروکارزینی، یاسر جعفری و حمیدرضا رضوانی مدال طلا، سعید مددی، محمدرضا مردانی و امین صفری مدال نقره و عباس عرب‌پور مدال برنز این دوره از مسابقات را بر گردن آویختند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان