کد خبر: ۳۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱

واگذاری هزار واحد مسکن مهر در مرودشت

فرماندار شهرستان مرودشت گفت: بیش از یک‌ هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال به متقاضیان این شهرستان واگذار می‌شو

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرودشت، یدالله حسینی در جلسه شورای مسکن این شهرستان که در سالن اداره راه و شهرسازی مرودشت برگزار شد، اظهار داشت: یکی از توجهات راهبردی دولت‌های نهم و دهم سر و سامان دادن به مشکلات مسکن شهری و روستایی بوده است.

وی افزود: بحث مسکن روستایی و مقاوم‌سازی با جدیت در این شهرستان مورد توجه قرار گرفته و اقدامات موثری صورت پذیرفته است.

حسینی اضافه کرد: در مورد پروژه‌های مسکن مهر شهر مرودشت قرار بود که واحدهای مربوطه مدت‌ها قبل تکمیل و تحویل می‌شد، اما این مهم تاکنون عملی نشده است در صورتی که اگر تلاش مضاعف صورت می‌پذیرفت و نگاه جامع وجود داشت اکنون چنین مشکلی نداشتیم و مواجه با بخشی از گرانی‌ها نبودیم.

فرماندار مرودشت با بیان اینکه بنای دولت بر این است که این‌گونه پروژه‌ها تا قبل از اتمام کار دولت تکمیل و تحویل شود، گفت: هر متقاضی حدود 10 میلیون تومان آورده دارد و برای هر مسکن مهر 25 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی در مورد واگذاری پروژه 32 واحدی مسکن مهر مصوبه سفر مقام معظم رهبری به فارس گفت: این طرح پیشرفت قابل قبولی دارد و تا دهه فجر امسال به متقاضیان تحویل می‌شود.

به گزارش فارس، ساخت مسکن مهر از سال 88 در مرودشت شروع شده و قرار است 2 هزار و 760 واحد تحویل متقاضیان در این شهرستان شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان