کد خبر: ۳۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱

اعزام دانش‌آموزان دارابی به مناطق عملیاتی جنوب

نخستین گروه از دانش‌آموزان دارابی در قالب کاروان محمد رسول‌الله (ص) به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب در مراسم بدرقه این دانش‌آموزان که بعد از ظهر امروز در مصلای نماز جمعه داراب برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 3 هزار نفر از دانش‌آموزان دوم دبیرستانی داراب تا پایان سال جاری در قالب کاروان محمد رسول‌الله (ص) و در طرح مدرسه تا مدرسه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

حمیدرضا طحانی اضافه کرد: 675 نفر از خواهران نخستین گروه دانش‌آموزی داراب هستند که صبح امروز با 15 اتوبوس عازم اهواز شدند.

وی با بیان اینکه سفر این دانش‌آموزان چهار روزه است و در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز اقامت دارند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان شرکت کننده در این اردوها از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، هویزه، اروندکنار و موزه دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب ادامه داد: این اردوها در راستای طرح تحول آمادگی دفاعی و با هدف آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس، رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و زنده نگه داشتن یاد شهدا برگزار می‌شود.

طحانی افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، پاسخ‌گویی به مسائل شرعی، مسابقات شعر، خاطره‌نویسی، وبلاگ‌نویسی، نقاشی، عکس و پخش فیلم از جمله برنامه‌های جانبی این اردو است.

نظرات بینندگان