کد خبر: ۳۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱

به جای لابی برای حفظ میز به فکر مردم باشید

نماینده مردم آباد با توجه به لغو استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: این بی انصافی است که بی تدبیری های شخص وزیر را به تحریم ها ربط دهیم و ایشان به جای لابی کردن و به کارگیری امکانات برای حفظ میز خود به دغدغه مردم توجه کنند

به گزارش عصر فارس به نقل از آباده نما ، رحیم زارع نماینده مردم آباده در جلسه علنی دیروز در پی لغو استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به علت حد نصاب نرسیدن امضاها در تذکر 233 آیین نامه داخلی اظهار داشت: طبق آیین نامه داخلی مجلس نمایندگان می توانند تا آخرین لحظه به امضا کنندگان استیضاح بپیوندند تا استیضاح از دستور خارج نشود.

زارع تصریح کرد: اما با توجه به دغدغه همکاران خودم در مجلس و همچنین تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های اخیرشان جهت تنویر افکار عمومی و حفظ شان مجلس اعلام می کنم که بر اساس اعلام نارضایتی مردم و کشاورزان و همچنین کارشناسان و بیش از هزار صفحه مستندات استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را مطرح کردیم.

وی اظهار داشت: علی رغم دو برابر شدن بودجه این وزارتخانه اما آمار حاکی از کاهش محصولات کشاورزی است .

زارع با اشاره به وضعیت کنونی کشور و تحریم ها اظهار داشت: تدابیری از سوی این وزارتخانه برای شرایط کنونی هنوز اندیشیده نشده است.

نماینده مردم آباده اظهار داشت: به هیچ وجه پذیرفته نیست با توجه به شرایط فعلی کشور و ظرفیت و پتانسیل خوب کشاورزی چند میلیارد دلار برای خرید علوفه صرف شود.

وی اظهار داشت: بی برنامگی و بی تدبیری آقای خلیلیان باعث کاهش سرمایه های کشاورزی و کاهش محصولات شده است.

زارع با بیان اینکه بی انصافی است این گونه بی تدبیری ها را به گردن تحریم بیندازیم، گفت: مجلس کانون نخبگان است و آماری که آقای خلیلیان در مجلس ارائه کردند باعث شد تا نمایندگان در استیضاح ایشان جدی تر شوند.

وی با بیان اینکه عامل اصلی گرانی ها بی تدبیری وزیر جهاد کشاورزی است و ربطی به تحریم ندارد، گفت: بنا به تاکید رهبری و نظر نمایندگان و همچنین رئیس محترم مجلس به جای استیضاح راه دیگری را پی می گیریم اما بنده شخصا امضای خود را پس نگرفته و از پیگیری مطالبات مردم کوتاه نمی آیم.

زارع خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: به جای لابی کردن و به کارگیری امکانات برای حفظ میز خود به دغدغه مردم بپردازیم .

نماینده مردم آباده با توجه به لغو استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: این بی انصافی است که بی تدبیری های شخص وزیر را  به تحریم ها ربط دهیم و ایشان به جای لابی کردن و به کارگیری امکانات برای حفظ میز خود به دغدغه مردم توجه کنند.


انتهای خبر/ص

برچسب ها: لابی ، حفظ میز ، مردم ، شیرازه
نظرات بینندگان