کد خبر: ۳۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱

راهیان کرمانشاه میزبان برق شیراز خواهد بود

تیم فوتبال راهیان کرمانشاه در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال در کرمانشاه به مصاف تیم میانه جدولی برق شیراز خواهد رفت.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، روز جمعه، 19 آبان ماه سال‌جاری، هفته نهم گروه "ب" لیگ فوتبال دسته اول کشور با برگزاری 7 بازی پی‌گیری خواهد شد که در یکی از این بازی‌ها تیم راهیان کرمانشاه ساعت 14:45 در ورزشگاه آزادی شهر کرمانشاه به مصاف تیم برق شیراز خواهد رفت.

برق شیراز، از تیم‌های با سابقه فوتبال کشور است که در سال‌های گذشته سابقه حضور در لیگ برتر را داشته است و هم‌اکنون با 8 بازی و 10 امتیاز در جایگاه هشتم جدول گروه "ب" این مسابقات قرار دارد.

تیم راهیان کرمانشاه نیز در هفته‌های گذشته با تنها یک باخت در کارنامه خود، 15 امتیازی است و بعد از استقلال اهواز، در رده دوم جدول این گروه قرار دارد.

تیم‌های صدرنشین این گروه، یعنی استقلال اهواز، راهیان کرمانشاه و پاس همدان با توجه به نزدیک بودن امتیازهایشان، رقابت تنگاتنگی برای ماندگاری در صدر جدول آغاز کرده‌اند و همین رقابت می‌تواند به جذاب شدن لیگ و بالا رفتن انگیزه بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر کمک زیادی کند.

پاس همدان تیم هم امتیازی راهیان که به‌دلیل تفاضل گل در جایگاه سوم و بعد از تیم کرمانشاه قرار دارد، در هفته‌های اخیر توانسته  با تنایجی که کسب کرده، به‌عنوان یکی از رقیبان جدی راهیان شناخته شود.

از طرفی، روند تساوی‌های پیاپی راهیان موجب شده تا نگرانی هواداران این تیم از ادامه این تساوی‌ها بیش‌تر شود؛ به‌همین دلیل نیاز به جذب مهاجم تکنیکی که بتواند برای تیم گل‌زنی کند، بیش از پیش نمایان شده است و مسئولان باشگاه باید در فرصت نقل و انتقالات، بازیکنان جدیدی به‌ویژه در پست مهاجم جذب کنند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان