کد خبر: ۳۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱

بسته‌بندی 5 محصول صنایع دستی فارس

معاون صنایع دستی فارس از اتمام بسته‌بندی پنج محصول صنایع دستی فارس تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، همت محمدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همت این معاونت در سال جاری تاکنون توانسته‌ایم بسته‌بندی مناسبی برای گلیم انجام دهیم که هم‌اکنون در مرحله تولید انبوه است.

وی افزود: همچنین تا پایان امسال چهار محصول دیگر در حوزه صنایع دستی فارس، شامل خاتم، عروسک محلی، سفال و کاشی هفت‌رنگ نیز دارای بسته‌بندی مناسبی می‌شوند.

محمدی با اشاره به اینکه در آینده اگر بخواهیم با رقبای خود به رقابت بپردازیم باید محصولات را در بسته‌بندی مناسب ارائه کنیم، گفت: شرط رقابتی و صادر کردن برخی از محصولات صنایع دستی این است که دارای بسته‌بندی مناسب و دارای ایران‌کد باشند.

وی ادامه داد: معاون صنایع دستی از سال 90 حرکتی را در راستای فرهنگ‌سازی بسته‌بندی بین تولیدکنندگان و صنعتگران شروع کرده که در همین راستا هفدهمین کارگاه آموزشی در این زمینه به صورت استانی برگزار شد.

محمدی تصریح کرد: هدف از برگزاری چنین کارگاه‌هایی این است که هنرمندان و تولید کنندگان با اهمیت و ضرورت بسته‌بندی مناسب برای محصولاتشان و ارزش عرضه آنها بیشتر آشنا شوند.

معاون صنایع دستی فارس خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها در سطح این استان و در شهرستان‌های آن به صورت منطقه‌ای با موضوعاتی مانند بازاریابی و .. ادامه پیدا می‌کند.

محمدی به ارائه مشوق‌های جدید در حوزه صنایع دستی اشاره کرد و ادامه داد: ما برای کسانی که بحث بسته‌بندی را در ارائه محصولاتشان ارائه دهند مشوق‌هایی در نظر گرفته‌ایم، از جمله اینکه شرط شرکت در داوری‌های مهر اصالت و داوری‌های ملی داشتن بسته‌بندی مناسب باشد.

به گزارش فارس، کارگاه آموزشی با موضوع «بسته‌بندی محصولات صنایع دستی و برندسازی در صادرات صنایع دستی» روز گذشته هفدهم ماه جاری در دو بخش با موضوع بسته‌بندی و برندسازی در صادرات محصولات صنایع دستی در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان