کد خبر: ۳۷۳۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱

جوانان شیرازی مکانی برای تفریح ندارند

استاندار فارس گفت: جوانان شیرازی مکانی برای تفریح و کارهای فرهنگی ندارند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، حسین صادق عابدین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهر شیراز نیازمند فضاهای تفریحی، گردشگری و خدماتی نظیر پارک‌های بزرگ و شهربازی و فضای مطالعه است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در این موارد در شهر شیراز احساس نیاز می‌شود ابراز داشت: جوانان شیرازی در این حوزه محروم هستند و مکانی برای تفریح و کارهای فرهنگی ندارند.

وی در ادامه گفت: جای تاسف است که در این موارد کسی به فکر نبوده و گوش شنوایی نیز نیست تا تذکرات استانداری را جدی بگیرد.

صادق عابدین اضافه کرد: در شهر شیراز فقط ساختمان ساختیم و توجه‌ای به اماکن خدماتی، گردشگری و فرهنگی نشده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس خاطرنشان کرد: البته کتابخانه ملی به برخی نیازها پاسخ گفته اما این کافی نیست و شهر شیراز باید چند فضا مانند کتابخانه ملی داشته باشد.

تامین زمین برای متقاضیان جدید مسکن مهر

استاندار فارس در ادامه با اشاره به مشکل کمبود زمین برای مسکن مهر در کلان‌شهر شیراز گفت: یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های جدی ما در کلان‌شهر شیراز تامین زمین برای متقاضیان مسکن مهر است.

وی اضافه کرد: کلان‌شهر شیراز نیز مانند اغلب کلان‌شهرها با مشکل زمین مناسب برای پاسخ‌گویی به نیاز متقاضیان جدید مسکن مهر رو به رو است.

صادق عابدین با بیان اینکه چند مورد زمین پیشنهادی نیز مورد توجه برای احداث مسکن مهر بود، تصریح کرد: یکی دو مورد از این زمین‌ها اوقافی و یک مورد نیز متعلق به ارتش بود که در تهران با آن مخالفت شد.

استاندار فارس ابراز داشت: با انتقال پادگان‌ها امکان تامین زمین برای مسکن مهر وجود داشت و موافقت‌هایی نیز در استان صورت گرفت که  قرار شد بخشی از پروژه به خود ارتش تعلق گیرد اما در مرکز با این امر موافقت نشد.

وی در پایان گفت: از راه‌های قانونی به دنبال حل مشکل زمین مسکن مهر هستیم.

به گزارش فارس، استاندار فارس به همراه وزیر راه و شهرسازی امروز از روند احداث مسکن مهر در شهر صدرا بازدید و روند احداث این پروژه را مطلوب ارزیابی کرد.

همچنین امکان گفت‌وگوی خبرنگاران با وزیر راه و شهرسازی فراهم نشد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهرستانی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱
1
سلام آقای استاندار

ممکنه سری به شهرستانهای دیگر فارس بزنید .

احتمالا بعد از این کار حرفتان را پس میگیرید . خواهشمند است فقط بفکر مرکز استان نباشید