کد خبر: ۳۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۱

پیست اسکی پولادکف سپیدان میزبان مسابقات بین‌المللی می‌شود

رئیس هیئت اسکی استان فارس گفت: پیست اسکی پولادکف سپیدان میزبان مسابقات بین‌المللی می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، محمد یزدان‌پناه اظهار داشت: فارس در سال‌های اخیر رشد مناسبی در ورزش اسکی داشته است و سال گذشته در جمع سه هیئت برتر کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: پیست اسکی پولادکف با قرار گرفتن در نگین کوه‌های زاگرس و دارا بودن امکانات و تجهیزات لازم مکانی مناسب برای علاقمندان به این ورزش مفرح است.

رئیس هیئت اسکی فارس در ادامه به برگزاری نشست مسئولان کمیته‌های اسکی کشور با روسای هیئت اسکی استان‌ها در سپیدان اشاره کرد و افزود: در این نشست که از سه‌شنبه گذشته تا دیروز به میزبانی هیئت اسکی فارس برگزار شد 17 استان برف‌خیز و فعال کشور شرکت داشتند.

یزدان‌پناه درباره اهداف این نشست خاطرنشان کرد: ارائه گزارش عملکرد کمیته‌های مختلف فدراسیون اسکی به مسئولان شهرستان‌ها و تنظیم تقویم اجرایی مسابقات آتی این فدراسیون از محورهای این نشست چهار روزه بود.

وی همچنین از دعوت فروغ عباسی یکی از بانوان اسکی‌باز فارس به اردوی تیم ملی برای کسب سهمیه در مسابقات المپیک زمستانی اشاره کرد و ابراز داشت: در این اردو سه نفر از برترین اسکی‌بازان برتر کشور در اتریش به تمرین و آماده‌سازی می‌پردازند.

رئیس هیئت اسکی فارس تصریح کرد: جایگاه اسکی‌بازان این استان در کشور تثبیت شده و در حال حاضر با سبقت گرفتن از استان البرز که دارای قهرمانان بزرگی در کشور است رده سوم را در اختیار داریم.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان