کد خبر: ۳۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۲۰ آبان ۱۳۹۱

داراب از ابتدای سال تاکنون شاهد 4 قتل بوده است

جانشین رئیس پلیس آگاهی داراب گفت: در هشت ماه گذشته سال جاری چهار قتل در داراب اتفاق افتاده است.

به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین ناصر حقیری امروز در داراب اظهار داشت: در این مدت یک مقتول 36 ساله بر اثر خونریزی شدید ناشی از ضربات چاقو در بیمارستان در گذشت.

وی ادامه داد: قاتل «ک-م» که شاگرد یکی از کابینت‌سازی‌های داراب است با مقتول «ظ -ر» که مرغ فروش سیار بود تماس می‌گیرد و درخواست مرغ می‌کند و مقتول که از هیچ چیز خبر نداشته چند مرغ را سربریده و با خودروی پراید خود به سمت بلوار بسیج (محل قرار با قاتل) حرکت می‌کند.

این مسئول ادامه داد: مقتول زمانی که می‌خواهد مرغ‌ها را از صندوق عقب خودروی خود بیرون آورد با 10 ضربه چاقوی قاتل زخمی می‌شود.

جانشین رئیس پلیس آگاهی داراب در ادامه گفت: ضربات چاقو به شکم، سینه، سمت راست شکم، کمر و بین انگشتان دست مقتول اصابت می‌کند به طوری که روده‌های مقتول از شکم او بیرون آمده و ریه‌های وی سوراخ می‌شود.

حقیری اضافه کرد: قاتل «ک - م» در صحنه جرم توسط ماموران پلیس آگاهی داراب دستگیر شده و در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف می‌کند و می‌گوید که با مقتول درگیر شده و خصومت قبلی داشته است.

مسئول بخش فوریت‌های بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب نیز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه مقتول توسط اورژانس به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب انتقال یافته بود، خاطرنشان کرد: مقتول حدود پنج ساعت در اتاق عمل زنده بوده اما سرانجام بر اثر شدت خونریزی دار فانی را وداع می‌گوید.

فاطمه فرهادی افزود: پزشکان در عین حال با انجام دو عمل جراحی و تزریق 11 کیسه خون، نتوانستند جان مقتول را نجات دهند.

 این چهارمین قتل داراب در هشت ماهه نخست سال جاری است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان