کد خبر: ۳۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۱

لزوم آموزش در حوزه گردشگری فارس

سرپرست امور گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: توجه به بحث آموزش در حوزه گردشگری به تحقق افزایش تورهای ورودی این استان کمک می‌کند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، امیر حسین حکمت‌نیا در همایش علمی تخصصی راهکارهای جذب مشتری در صنعت گردشگری صحبت اظهار داشت: بحث آموزش در تمام صنایع دارای اهمیت بالایی است و در صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت روز جهانی نیز به عنوان یکی از سه رکن اساسی آن به شمار می‌رود.

وی افزود: برگزاری نشست‌های ماهانه با حضور فعالان عرصه گردشگری در موضوعاتی مانند هتل‌داری، مشتری‌مداری و ... همچنین وجود هشت آموزشگاه به عنوان متولیان امر آموزش در گردشگری این استان از جمله قابلیت‌های آموزشی موجود در گردشگری این استان است.

حکمت‌نیا با تشکر از پلیس امور اتباع، اماکن، شهرداری، اصحاب رسانه و استاندار فارس به عنوان رئیس کارگروه گردشگری این استان که یاریگر این اداره کل هستند، به برنامه‌ریزی‌های این اداره کل برای افزایش گردشگران ورودی به فارس اشاره کرد و گفت: تشکیل کمیته تورهای ورودی به این استان، شناسایی بازارهای هدف گردشگری به فارس، ساماندهی بارزهای سنتی گردشگری و تلاش‌های این اداره کل در حوزه گردشگری طبیعت و سلامت با هدف تثبیت وضعیت این نوع گردشگری از جمله برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی فارس برای افزایش گردشگران ورودی به این استان است.

سرپرست امور گردشگری فارس در پایان خاطرنشان کرد: تقویت بنیان علمی و عملی شاغلان و فعالان گردشگری از جمله نتایج برگزاری چنین همایش‌های علمی و تخصصی است و بدون شک بخش خصوصی دریافته که برای بهتر شدن بنگاه اقتصادی خود به آموزش در این حوزه نیازمند است.

همایش علمی تخصصی راهکارهای جذب مشتری در صنعت گردشگری با همکاری سازمان‌های فعال در صنعت گردشگری استان فارس به منظور ارتقای سطح کیفی فعالان این صنعت در راستای افزایش آگاهی‌ها و مهارت‌های بازاریابی و جذب مشتری در صنعت گردشگری با حضور اساتید مجرب کشوری در شیراز برگزار شد.

 

برچسب ها: آموزش ، گردشگری ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان