کد خبر: ۳۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۲۳ آبان ۱۳۹۱

حضور هزار ناشر در نمایشگاه کتاب فارس

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: بیش از یک‌هزار ناشر در نمایشگاه امسال کتاب فارس حضور می یابند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، احمدرضا نداف بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی یازدهمین نمایشگاه کتاب فارس اظهار داشت: علاقمندان به کتاب می‌توانند در منزل خود از عناوین کتاب نمایشگاه و غرفه‌های آن آگاه شوند.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: با مراجعه به سایت کتاب امکان اطلاع  از عناوین کتاب، ناشران و غرفه‌ها برای شهروندان فراهم است.

وی اضافه کرد: در همین راستا در ورودی تمام سالن‌ها بخش اطلاع‌رسانی نمایشگاه فعال است تا در یافتن مکان و نوع غرفه مورد نظر، به مراجعه کنندگان کمک و راهنمایی کنند.

نداف ادامه داد: هم‌اینک نزدیک به یک‌هزار ناشر داخلی بنا به اعلام موسسه نمایشگاه فرهنگی کشور برای شرکت در نمایشگاه فارس اعلام آمادگی کردند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خاطرنشان کرد: در نمایشگاه یازدهم توجه ویژه‌ای به کتاب‌های تخصصی از جمله مذهبی، دانشگاهی و کمک‌درسی شده است.

وی همچنین گفت: نمایشگاه کتاب امسال شیراز در پنج سالن و بیش از یک‌هزار غرفه برپا می‌شود و شاهد حضور رسانه‌های تصویری، صوتی و نوشتاری نیز در این نمایشگاه هستیم.

نداف تصریح کرد: در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نیز از بیش از 30 نفر از خادمان حوزه کتاب تجلیل به عمل می‌آید.

این مقام فرهنگی خاطرنشان کرد: با توجه به همزمانی برپایی نمایشگاه کتاب با ایام محرم برنامه‌های جنبی نمایشگاه حال و هوای مذهبی و آیینی خواهد داشت.

وی گفت: در نمایشگاه یازدهم به افراد عادی 20 هزار تومان و به افراد با مدرک کاردانی 30 هزار تومان بن تعلق می‌گیرد.

نداف مبلغ بن افراد با مقاطع کارشناسی را 40 و افراد با مقاطع بالاتر را 50 هزار تومان اعلام و اضافه کرد: مقاطع مختلف حوزوی نیز با همین نسبت محاسبه می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در پایان ابراز داشت: ساعات کار نمایشگاه کتاب امسال شیراز از ساعت 9 صبح تا 19 شب خواهد بود.

 

نظرات بینندگان