کد خبر: ۳۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۲۴ آبان ۱۳۹۱

برنامه‌های بسیج رسانه تبیین می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: در نخستین نشست تشکیلاتی اصحاب بسیجی رسانه فارس رویکردها و برنامه‌های بسیج رسانه کشور در شیراز تبیین می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس، اسماعیل قزل سفلی اظهار داشت: تببین رویکردهای سازمان بسیج رسانه کشور با حضور محمود عاطفی رئیس این سازمان مهم‌ترین محورهای این نشست تشکیلاتی است.

وی افزود: این نشست با حضور اصحاب رسانه استان فارس دوشنبه 29 آبان ماه جاری از ساعت 14:30 تا 17 در مجتمع فرهنگی شلمچه شیراز برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس ادامه داد: مهم‌ترین محور این نشست آشنایی اصحاب رسانه با برنامه‌ها، تبیین و تشریح راهبردها و رویکردهای این سازمان و بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌ها و نقطه نظرات تخصصی است.

قزل سفلا با دعوت از تمام اهالی رسانه برای شرکت در این نشست گفت: در این مراسم چند تن از اهالی رسانه نیز به بیان دیدگاه‌های خود در مورد برنامه‌های بسیج رسانه می‌پردازند.

اعضای بسیج رسانه استان فارس در نخستین گام از فعالیت‌های رسمی و تشکیلاتی خود به مناسبت هفته بسیج با خانواده شهدای خبرنگار مصطفایی (نخستین خبرنگار شهید این استان) و شهید نوبهار (خبرنگار شهید روزنامه اطلاعات) دیدار می‌کنند.

در استان فارس هشت شهید رسانه شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان