کد خبر: ۳۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۱

صدای رادیو ‌در خرم‌بید به گوش نمی‌رسد

فرماندار خرم‌بید از نشنیدن صدای مرکز فارس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم‌بید، داود ایوبی در نشست مشترک صاحبان صنایع شهرستان و معاونت صدای مرکز فارس گفت: صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی با داشتن امکانات و تجهیزات می‌تواند نقش بسزایی در رشد و توسعه همه‌جانبه شهرستان‌ها و کشور داشته باشد.

فرماندار خرم بید افزود: یکی از ظرفیت‌‌های عالی این سازمان عظیم، رادیو، این رسانه شنیداری بوده که از جایگاه خوبی بین مردم برخوردار شده و دارای مخاطبان فراوانی است.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم‌بید ابراز داشت: شهرستان خرم‌بید جزو شهرستان‌های پیشرو در زمینه‌های اقتصادی در این استان و کشور محسوب می‌شود و دارای ظرفیت‌های معدنی و صنعتی فراوانی بوده اما تاکنون آنچنان که شایسته باشد نسبت به معرفی و انعکاس این ظرفیت‌ها اقدامی نشده است.

وی ابراز داشت: صاحبان صنایع و مردم این سامان نیازمند تریبونی هستند تا بتوانند توانمندی‌ها‌ی خود را در سطح ملی و جهانی معرفی کنند و در این راستا رادیو فارس می‌تواند به کمک این شهرستان بشتابد.

ایوبی ادامه داد: ما امیدواریم ماحصل این جلسه تهیه و تدوین برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی پویا و با نشاط و در خور و شان مردم شهرستان خرم بید باشد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان