کد خبر: ۳۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۲۷ آبان ۱۳۹۱

ارائه 8 میلیارد ریال بن کتاب در نمایشگاه کتاب شیراز

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری فارس گفت: ارائه بیش از 8 میلیارد ریال بن کتاب در نمایشگاه یازدهم کتاب شیراز از نکات برجسته این نمایشگاه است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس امیر رئوف امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب شیراز در این شهر اظهار داشت: نمایشگاه کتاب شیراز در حالی یازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند که شاهد حرکتی رو به رشد برای این نمایشگاه هستیم.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری فارس ابراز داشت: نمایشگاه کتاب شیراز هر دوره نسبت به دوره قبل کامل‌تر شده و امیدواریم این روند را در آینده نیز طی کند.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب برای توسعه فرهنگی در یک جامعه ضروری بوده و نگاه متولیان فرهنگ در استان فارس حمایت از کتاب و کتاب‌خوانی است.

رئوف اضافه کرد: سرانه کتاب‌خوانی یکی از مولفه‌های اصلی توسعه فرهنگی یک جامعه است که برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در افزایش این سرانه موثر است.

این مقام فرهنگی بیان کرد: بیش از 100 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه شیراز ارائه می‌شود که نسبت به سال قبل 10 هزار عنوان افزایش یافته است.

وی با اشاره به تخفیف 40 درصدی نمایشگاه یازدهم خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با استفاده از تخفیف ویژه بن‌های این نمایشگاه و تخفیف ناشران کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

این مقام فرهنگی افزود: حضور بیش از یک‌هزار ناشر در نمایشگاه یازدهم کتاب شیراز نیز از ویژگی‌های دیگر این نمایشگاه است که فرصت مناسبی در اختیار علاقمندان به کتاب قرار می‌دهد.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری فارس اظهار داشت: در کنار برگزاری نمایشگاه باید به سمتی حرکت کنیم تا مخاطبان با مشاوره کتابداران بتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را در فضای بزرگ این نمایشگاه با سهولت تهیه کنند.

وی همچنین گفت: ارائه بیش از 8 میلیارد ریال بن کتاب در نمایشگاه یازدهم نیز از نکات برجسته این نمایشگاه در ارائه خدمات بهتر به علاقمندان به کتاب است.

به گزارش فارس، نمایشگاه بزرگ کتاب شیراز به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه‌های کتاب کشور با حضور یک‌هزار ناشر داخلی و خارجی، 100 هزار عنوان کتاب در محل دائمی نمایشگاه‌های فارس در حال برگزاری است.

علاقمندان به کتاب‌های حوزه‌های مختلف می‌توانند از ساعت 10 صبح تا هفت شب تا اول آذرماه امسال به این نمایشگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان