کد خبر: ۳۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱

35000 کاربر بسیجی وارد فضای مجازی شدند

نماینده ولی فقیه در سپاه بقیة‌الله شیراز گفت: بسیج با تشکیل 35 هزار کاربر از طریق فضای مجازی توطئه‌های استکبار را نقش برآب کرده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس حجت‌الاسلام شعبان اسماعیلی امروز در شیراز اظهار داشت: بسیج با توانمندی، هدایت‌های مقام معظم رهبری، سیاست داخلی سپاه پاسداران و با پشتیبانی مردمی به مقابله با جنگ روانی و تهاجم فرهنگی غرب رفته و به موفقیت‌های چشم‌گیری در این زمینه دست یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در پیشرفت، امنیت و افزایش سطح علمی و تسریع در روند چرخه اقتصادی و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران نقش عمده‌ای ایفا کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بقیة‌الله شیراز تصریح کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تفکر و اندیشه‌های بسیجی در قالب ساده‌زیستی، تحمل ناملایمات می‌توان به اهداف بلند جمهوری اسلامی دست یافت.

اسماعیلی بیان داشت: بسیج در شکل‌گیری هسته‌های مقاومت انتفاضه مردم فلسطین و بیداری جبنش‌های آزادی‌خواهانه جهان نقش کلیدی و تعیین‌کننده‌ای داشته است.

وی با اشاره به اینکه خواهران بسیجی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برای نسل جوان الگوساز هستند، افزود: دشمن از طریق ورود لوازم آرایشی و پوشش‌های مبتذل قصد القای فرهگ غربی را میان نسل جوان دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بقیة‌الله شیراز اضافه کرد: حق‌شناسی نخستین وظیفه نیروهای مومن و متعهد بسیجی در برابر دستاوردهای نظام اسلامی است که با آگاهی و بصیرت، کشور به قله افتخار و سربلندی می‌رسد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان