کد خبر: ۳۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۱

غروب عاشورا در نگاه کوچک دلان کوته فکر ، پایان ماجرا بود

همایش زینبون با هدف بازخوانی محاسبه حضرت زینب (س) برای پایداری قیام کربلا و ارائه الگوی رفتاری به زنان مسلمان و حفظ ارزشهای دینی و انقلابی در سطح جامعه زنان ،همراه با اجتماع بزرگ زنان عاشورایی و خطبه خوانی حضرت زینب (س) برگزار می گردد

به گزارش شیرازه به نقل از پیام زینب : آنان که در قایق سرگردان هوس درگیر توفان خشم مقدس عاشوراییان بودند، گمان بردند که امواج فرونشسته و جان های کم مقدارشان به ساحل نجات رسیده است . باور نداشتند که قیام در کسوتی نو اقیانوسی از خروش را در برابر آن بگستراند . دل خوش بودند به گرد آوردن پوسته ی صدف هایی که یادگار تازیانه های موج کف آلود و سرکش یک روز حادثه برگرده ی سنگی قلب هایشان بود که غرش رعد آسای هجوم دریایی سهمگین تر آغاز شد . و بدین گونه " سجاد(ع) و زینب (س) ماندند و نینوا را ماندگار ساختند."

همایش زینبون با هدف بازخوانی محاسبه حضرت زینب (س) برای پایداری قیام کربلا و ارائه الگوی رفتاری به زنان مسلمان و حفظ ارزشهای دینی و انقلابی در سطح جامعه زنان ،همراه با اجتماع بزرگ زنان عاشورایی و خطبه خوانی حضرت زینب (س) برگزار می گردد تا شکوه زنی را به تصویر بکشد که خواب اصحاب فتنه را برآشفت و باسلاح واژه ، نقاب از چهره زور و زر و تزویر برداشت .

مکان استقرار : مجتمع شلمچه

زمان : دوشنبه 6 آذرماه ساعت 8 صبح و حرکت به سمت حرم مطهر احمدبن موسی (ع)

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان