کد خبر: ۳۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۱

باز باران با گوهر هایش روی چادرهای مشکی

امروز هم آمده بودند همان بسیجیان همیشه در صحنه ، همان زنان عاشورایی که زینب گونه تجدید پیمان کردند با برادران شهیدشان.

به گزارش شیرازه به نقل از پیام زینب(س) – به مناسبت هفته بسیج همایش زینبیون به همت بسیج جامعه زنان فارس و نواحی مقاومت چهارگانه شیراز با محوریت ناحیه بقیه الله در مجتمع شلمچه شیراز با حضور نزدیک به  2000 نفر بسیجی برگزار شد .

بسیج امتداد راه عاشوراست .

گرامی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله شیراز ضمن اشاره به نقش بسیار موثر حضرت زینب (س ) در جریان عاشورا  واینکه بسیج امتداد  راه عاشوراست گفت : اگر پیام رسانی حضرت زینب (س) نبود جریان عاشورا در کربلا می ماند و لذا شجاعت حضرت در بیان ، بصیرت وولایتمداری ایشان که نشات گرفته از تقوا و ایمان قوی این بانوی بزرگوار است ، در جهت امتداد دین اسلام نقش محوری داشته است .

وی ضمن تشکر از حضور پر شور بسیجیان در این مراسم بیان داشت : انتظاری که از این بانوان مسلمان است اینکه همانگونه که تا به حال با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب با حضورشان در زمان جنگ به صورت پشتیبانی جبهه و ... آنچه اسلام و زنان الگو در اسلام انتظار داشته اند محقق کرده اند امروز نیز به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و بویژه بیان اخیر ایشان در خصوص مقاومت اقتصادی و با درست مصرف کردن جامعه عمل بپوشانند .

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان