کد خبر: ۳۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۱

بصیرت، لازمه تداوم انقلاب و نظام است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: بصیرت، لازمه تداوم انقلاب و نظام است و اگر قرار باشد نظام به سرمقصود اصلی خود برسد باید افراد کشور به ویژه بسیجیان دارای بصیرت تمام باشند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، محمد زائری نژاد صبح امروز در نشست هیئت منتظران بسیجیان شهر لامرد که در مصلی الغدیر این شهر با عنوان «معرفت و بصیرت» برگزار شد، در سخنانی با عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: آنچه باعث وقوع حادثه عاشورا شد، عدم بصیرت در جایگاه ولایت بود.

وی افزود: بصیرت، لازمه تداوم انقلاب و نظام است و اگر قرار باشد نظام به سرمقصود اصلی خود برسد باید تمام افراد کشور به ویژه بسیجیان دارای بصیرت تمام باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لامرد با بیان اینکه بارها مقام معظم رهبری بر روی موضوع بصیرت تاکید کرده‌اند گفت: اگر معرفت، شناخت و بصیرت را از یک سرباز مخلص ولایت مشاهده کنیم این سرباز مخلص دیگر چیزی کم ندارد و به وقع در جنگ‌های روانی و فتنه‌ها عمل می‌کند.

زائری نژاد ادامه داد: امروز بعضی از افراد نسبت به بسیج و بسیجی کم‌لطفی می‌کنند و این در حالی است که اگر رشادت‌ها و مجاهدت‌های بسیج و بسیجیان نبود امروز این افراد نیز در این جایگاه نبودند.

به گزارش فارس، در ادامه این نشست مراسم سینه‌زنی و عزاداری در وصف حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش توسط بسیجیان شهر لامرد برگزار شد.

 

برچسب ها: لامرد ، سپاه ، انقلاب ، شیرازه
نظرات بینندگان