کد خبر: ۳۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۱

نمایندگان مجلس باید همانند مدرس به موقع تصمیم بگیرند

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس گفت: نمایندگان مجلس باید همانند مدرس مسائل را خوب درک کرده ،به موقع تصمیم بگیرند و روی تصمیم های خود مردانه بایستند.

به گزارش شیرازه، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز ضمن گرامیداشت دهم آذرماه، سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس و روز مجلس، گفت: تصویب قوانین مورد نیاز جامعه و نظارت بر حسن اجرای امور مسوولیت اصلی مجلس است و در دهه پیشرفت و عدالت، مسوولیت های مجلس سنگین تر از گذشته است و ضرورت دارد که مجلس الزامات قانونی تحقق اهداف این دهه را فراهم سازد.

وی با بیان این که مجلس شورای اسلامی عصاره فضائل و حاصل الله اکبرهای مردم است،بیان داشت: نمایندگان مجلس باید همانند مدرس مسائل را خوب درک کرده ،به موقع تصمیم بگیرند و روی تصمیم های خود مردانه بایستند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به نزدیک شدن روز دانشجو اظهار داشت:انتظار رهبر از دانشجویان تحصیل علم ،دانش و پژوهش برای به دست آوردن فناوری و تولید علم در عرصه باورها و تعلیم دین و معارف دینی است.

خطیب جمعه شیراز با بیان این که جنگ نرم عرصه جنگ باورها و فرهنگ ها است، افزود: اساتید و دانشجویان باید حرف اول را در مبارزه با آمریکا و جلوگیری از تغییر باورها و مقاومت مردم در برابر استکبار داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود، پیروزی مقاومت در جنگ هشت روزه غزه را یادآور شد و تاکید کرد: این پیروزی، بزرگترین پیروزی بود که تا به امروز برای امت اسلامی در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی به وجود آمد.این رژیم اشغالگر امروز نه تنها از نظر نظامی ناکارآمد است بلکه از نظر سیاسی نیز منفعل و منزوی است و در ضعیف ترین موقعیت خود به سر می برد.

امام جمعه شیراز، تنها راه مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم را مقاومت و ایستادگی عنوان و اظهار کرد: این ایران اسلامی است که خط مقاومت را در منطقه نگهداشته و حفظ کرده است.

نظرات بینندگان