کد خبر: ۳۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱

تشکیل بسیج در هر مجموعه‌ای آن را پویا می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: اگر در مجموعه‌ای بسیج تشکیل شود به یقین آن نهاد و تشکیلات فعال و پویا می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از لامرد، محمد زائری نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهرک‌ صنعتی لامرد که با حضور مسئولان محلی و استانی صورت گرفت، طی سخنانی به حضور گسترده بسیج در نقاط مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: اگر در مجموعه‌ای بسیج تشکیل شود به یقین آن نهاد و تشکیلات فعال و پویا می‌شود.

وی افزود: باید تفکر و فرهنگ بسیج و  بسیجی در تمام عرصه‌های مدیریتی کشور جاری شود و امروز به‌یقین با راه‌اندازی پایگاه مقاومت بسیج شهرک صنعتی لامرد این تفکر و فرهنگ بزرگ که امروز نیاز اساسی است در این مجموعه نهادینه می‌شود.

زائری نژاد با بیان اینکه باید توجه، حساسیت و برنامه‌ریزی فعالیت‌های بسیج نسبت به دغدغه خاطر مقام معظم رهبری درباره بصیرت‌افزایی جامعه بیشتر شود گفت: بصیرت امروز نیاز مهم آحاد مردم به‌ویژه بیسجیان است و در این زمینه باید بصیرت‌افزایی افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: بسیج و بسیجی بر اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب تاکید بسیار دارد.

عضو شورای تامین شهرستان لامرد در ادامه سخنان خود به نقش بسیج در مورد اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و ادامه داد: مهم‌ترین نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی، فرهنگ‌سازی است و اگر مولفه‌های این نوع اقتصاد مانند مصرف کالاهای داخلی و پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی برای مردم به‌ خوبی تبیین شود به فرموده مقام معظم رهبری می‌توان با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، تحریم‌های اقتصادی دشمنان را با موفقیت پشت سر گذاشت و به نتیجه مطلوب رسید.

به گزارش فارس، پایگاه مقاومت بسیج شهرک صنعتی لامرد، پنجمین پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرک‌های صنعتی استان فارس است که امروز  راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: بسیج ، مجموعه‌ ، پویا ، شیرازه
نظرات بینندگان