کد خبر: ۳۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱

بالاتر از سیاهی ، سرخی خون شهید است

این روزها که آخرین ماه پائیز را سپری می کنیم شاهد آخرین روزهای زمستان ، مستندی که زندگی شهید حسن باقری (غلامحسین افشردی) را به تصویر می کشد هستیم ، هر چند قطره ای از دریاست .

به گزارش شیرازه به نقل از پیام زینب این مستند در ادامه فیلم هایی چون یوسف پیامبر ، در چشم باد، مختارنامه و... تلاشی است که ما را به تقدیر و تشکر از اهل رسانه وا می دارد . آنچه که این شهید بزرگوار را منحصر به فرد می کند اخلاص، توکل، پشتکار و ذکاوت غلامحسین است که مغلوب گستردگی امکانات ، سلاح و پشتیبانی استکبار جهانی نمی شودچرا که به قول شهید میثمی " میزان عملکرد ما به میزان امکانات ما نیست بلکه بسته به میزان اتصال به خداست"؛ حسن به خود جرأت می دهد و تفکر دفاعی و شیوه رزم جدیدی را بنا می نهد .

الگو گیری جوانان امروزاز اعتقاد ، تلاش و ابتکار این شهید بزرگوارمانعی است برای ورود تمام اندیشه های مأیوس کننده .

اگر امروز تحریم ها و فشارهای نظامی و فکری توسط استکبار جهانی ، سیاهی ها را به سمت کشور ما روانه داشته اما به نقل از شهید باقری باید گفت که بالاتر از سیاهی ، سرخی خون شهیدانی است که خونشان بر خاک این مرز و بوم ریخته است .

به پاسداشت این خونها جوانان امروز با تأسی به کلام ولایت و مدیریت در اقتصاد مقاومتی به پیشرفت های علمی ، صنعتی و نظامی رسیده اند و شاهد به ثمر رسیدن تلاش دیروز در جنگ و جبهه با رشد حسن باقریها د رکشور امروز هستیم ؛ انتهای سخن به امید روزی که رسانه ملی بتواند شیوه های کلاسیک رزم رسانه ای استکبار را با بنا نهادن تفکر بسیجی و شیوه رزم جدید ناکام بماند.رسانه ملی می تواند استراتژیست تحول گرا و آینده سازی شود که چون شهید باقری ضمن عمل به تکلیف خویش ، آرمان خود مبنی بر پیروزی بر دشمن را محقق سازد.

انتهای خبر/ص

برچسب ها: سیاهی ، سرخی ، خون ، شهید ، شیرازه
نظرات بینندگان