کد خبر: ۳۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱

زمین‌های مسکونی خرم بید سنددار می‌شوند

فرماندار خرم بید با بیان اینکه زمین‌های مسکونی این شهرستان به زودی سنددار می‌شوند، گفت: مشکل مالکان برای استفاده از تسهیلات وام نیز برطرف می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس ، داود ایوبی در جلسه شورای مسکن شهرستان خرم بید اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزنده دولت‌های نهم و دهم پرداخت تسهیلات مسکن بود که توانست بسیاری از جوانان را خانه‌دار کند.

فرماندار خرم بید افزود: شهرستان خرم بید نیز به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در پرداخت تسهیلات مسکن بوده و همچنان آماده پرداخت به مابقی افراد است.

وی ابراز داشت: از آنجا که در برخی از شهرک‌ها و بخش‌های این شهرستان اراضی مسکونی مشکل‌ دارند و صدور سند برای آنها مقدور نبوده مالکان نتوانسته‌اند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

رئیس شورای مسکن شهرستان خرم بید اضافه کرد: با توجه به پیگیری‌های مداوم کارگروه مسکن خرم بید در سطح استان و شهرستان تا حدود بسیاری این مشکلات مرتفع شده است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم تمام متقاضیان دریافت تسهیلات را پاسخ‌گو باشیم.

ایوبی بیان کرد: یکی از مصوبات مهم این کارگروه تهیه نقشه جامع از شهرک‌های مشکل‌دار و ارائه به ادره ثبت اسناد این شهرستان بود و قرار شد اداره ثبت اسناد نیز ظرف مدت یک ماه نسبت به صدور اسناد این اراضی اقدام کند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان