کد خبر: ۳۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس:

بسیج مسئولیت عرضه فرهنگ ایرانی اسلامی به دنیا را عهده‌دار شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بسیج باید مسئولیت عرضه فرهنگ ایرانی اسلامی به دنیا را عهده‌دار شود تا کشور ما یکی از قطب‌های تأثیرگذار در حال و آینده باشد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، احمد همتی بوشهری در همایش سالروز بسیج هنرمندان اظهار داشت: این روز، به علتی بزرگ که همان شهادت هنرمند شهید، مرتضی آوینی که رهبر انقلاب بر تابوت وی بوسه زده نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر بیان پیام‌ها از طریق هنر برای ماندگاری کلام، تصریح کرد: لازم است که هنرمندان راهی را در هنرهای گوناگون باز کنند چرا که ما می‌توانیم در خط مقدم جهانی مبارزه با استکبار باشیم و مطالبات بین‌المللی را درخواست کنیم.

همتی بوشهری با بیان اینکه علت خصومت دشمنان با ما به مسئله انرژی هسته‌ای یا حقوق بشر مربوط نمی‌شود، افزود: استکبار در این مسائل پرونده سیاهی دارد و علت اصلی دشمنی با ملت ایران، ایجاد یک تمدن ایرانی اسلامی توسط این مردم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: بسیج نیز باید مسئولیت عرضه فرهنگ ایرانی اسلامی به دنیا را عهده‌دار شود تا کشور ما یکی از قطب‌های تأثیرگذار در حال و آینده باشد.

این مسئول افزود: لازم است که هنر ما در قالب مفاهیم دینی بیان شود و در صورتی که فردی با اندیشه بسیجی وارد این میدان شده باید با ایستادگی خود موفقیت هرچه بیشتر اسلام و بسیج را رقم بزند.

وی در پایان بیان داشت: با توجه به اینکه بسیج در اعتقادات و عواطف انسانی استوار است سخن‌های بسیاری برای بیان دارد و در نهایت خروجی تفکر ناب بسیجی، پیروزی و سربلندی در تمام زمینه‌هاست.

نظرات بینندگان