کد خبر: ۳۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس:

زمان اجرای طرح ترافیک شیراز مشخص نیست

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس گفت: زمان اجرای طرح ترافیک در شیراز هنوز مشخص نیست، این طرح تنها بعد از تصویب نهایی شورای عالی ترافیک کشور و با ابلاغ استاندار فارس، قابلیت اجرا دارد.
علی‌رضا صحرایان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای اجرای طرح ترافیک شهر شیراز گفت: سال گذشته در آخرین جلسه شورای ترافیک استان، کلیات طرح ترافیک شیراز به تصویب رسید و پس از آن نیز این طرح برای تصویب نهایی به شورای عالی ترافیک استان‌ها ارجاع داده شده که به این ترتیب قبل از تصویب وزارت کشور قابلیت اجرایی ندارد.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس افزود: هنوز پاسخی مبنی بر تایید و یا رد این طرح از سوی شورای عالی ترافیک دریافت نشده که این به معنی نامشخص بودن زمان اجرای طرح ترافیک شیراز است.

صحراییان با اشاره به روال قانونی در اجرای طرح‌های ترافیک خاطرنشان کرد: طرح ترافیک شیراز بعد از تصویب نهایی شورای عالی ترافیک و با ابلاغ استانداری فارس به دستگاه‌های متولی، قابلیت اجرایی شدن دارد و در غیر این صورت تعیین زمان برای اجرای طرح غیرقانونی است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس ابراز امیدواری کرد، شهرداری شیراز و سایر نهادهای متولی در این زمینه تا قبل از تصویب نهایی طرح، زیرساخت‌های لازم برای طرح ترافیک را تامین کنند تا طرح ترافیک در موعد مقرر با سهولت بیشتری اجرا شود.

نظرات بینندگان