کد خبر: ۱۶۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
استاندار فارس :

مردم پاسدار حرمت عزای شهید عدالت هستند

استاندار فارس در آستانه لیالی قدر و شهادت حضرت‌امیرالمؤمنین (ع) گفت:مردم و می‌همانان سومین حرم اهلبیت علیهم السلام، عزادار و پاسدار حرمت عزای شهید عدالت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس محمد هادی‌ ایمانیه استاندار فارس در آستانه لیالی قدر و شب شهادت حضرت‌ امیرالمؤمنین علی علیه السلام با قدردانی از پاسداشت شعائر الهی و حرمت ایام ماه رمضان، از رعایت حرمت عزای شهید عدالت خبر داد.

ایمانیه افزود: مردم ولایتمدار سومین حرم اهل بیت علیهم‌السلام و میهمانان عزیز نوروزی که بر سر سفره لطف و عنایت حضرت علی علیه السلام زندگی می‌کنند، به همراه شیعیان اقصی نقاط عالم و همه عدالت دوستان از هر دین و آئینی، ‌امشب و فردا عزادار شهادت اول مظلوم عالم هستند و راه و سیره‌ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار می‌دهند.

استاندار فارس باقدردانی از زمان‌شناسی و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و ایام شهادت اهل بیت علیهم‌السلام توسط مردم و میهمانان نوروزی استان فارس بیان داشت: مردم و میهمانان عزیز ما، حرمت ایام غم و اندوه امام شیعیان و مظلومان را رعایت می‌نمایند و قطعاً این رفتار و سبک زندگی موجب برکت در عمر و زندگی آنان زیر سایه‌ی محبت اهلبیت خواهد شد.

استاندار فارس با اشاره به حضور مردم عزیز فارس و مسافرین در نقاط مختلف شهر و مکان‌های عمومی خاطرنشان ساخت: در روز‌های گذشته شاهد رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بوده‌ایم که‌ امیدواریم در روز شهادت نیز این رفتار پسندیده جلوه‌گری ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به معدود رفتار‌های حرمت‌شکنانه گفت: هرگونه رفتار حرمت‌شکنانه دور از شأن مردم عزیز و میهمانان فرهنگ دوست این استان است و دستگاه‌های انتظامی در کنار مردم مانند روز‌های گذشته، با هرگونه هنجارشکنی و شکستن حرمت در این ایام برخورد قانونی خواهند کرد.

انتهای خبر/

 

نظرات بینندگان