کد خبر: ۳۹۰۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیر کل ارشاد در پی درج خبر اجرای تئاتر در روز شهادت امام دهم:

بعد از خواندن خبر شیرازه با متخلفین برخورد کردم/ از تذکر شما ممنونم

توجیه کردن و فرار از پذیرفتن اشکالات و ایرادات و حتی تهدید یکی از عادت های روزمره برخی مدیران شده است. بارها شده است که اگر رسانه یا ارباب رجوعی گلایه ای حتی کوچک را نسبت به عملکرد مدیر و دستگاه مطبوعش عنوان نماید با دیوراه ای قطور و بلند از انکار و بهانه مواجه می شود.

شیرازه، پس از درج خبر اجرای نمایش خیابانی طنز در روز شهادت امام هادی (علیه السلام) در شیرازه، واکنش های مختلفی را در سطح استان و کشور شاهد بودیم.

 اما برخلاف رویه اغلب مدیران، احمد همتی بوشهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به جای فرار رو به جلو، ضمن تماس با سردبیر سایت و تشکر از تذکر و نهی از منکر شیرازه توضیحاتی را ارائه داد.

شیرازه ضمن آرزوی توفیق برای این مدیر استان، امیدوار است که با گسترش این روحیه در بین سایر مدیران به ویژه مسئولین اجرایی و فرهنگی از مبانی ارزشی و دینی در سبک مدیریت دور نشویم.

همتی بوشهری که قبل از آمدنش به ارشاد فرماندار فسا بوده در خصوص دلیل انتخاب آن روز و چینش برنامه ها گفت: به دلیل بعضی از اتفاقات نتوانستیم زمان برنامه را جابجا کنیم، لاجرم چینش برنامه را در همان روز عوض کردم. خیلی از برنامه ها را حذف کردم به عنوان مثال 27 نفر از فسا برای اجرای برنامه سرتراشون آمده بودند که اجازه اجرا ندادم و به جای آن برنامه چک چکو از استهبان اجازه اجرا گرفت.


عکس شیرازه مربوط به زمان اجرای تعزیه بود/از نبود من سوء استفاده شد

مدیرکل ارشاد اضافه کرد: بنده در زمانی که تئاتر شاد اجرا شده بود، حضور نداشتم و آن عکس متعلق به زمانی است که تعزیه اجرا می شده، متأسفانه بعد از رفتن من این گروه تئاتر با سوءاستفاده و کاملاً خودسرانه این تئاتر را به مدت 3 دقیقه اجرا کردند که از این موضوع بنده کاملاً بی اطلاع بودم.


با متخلفین برخورد کردم

بعد از اینکه متوجه موضوع شدم و خبر را در شیرازه خواندم سریعاً مجوز این گروه را تعلیق کردم و به عنوان یک نکته مهم و منفی در پرونده آنان درج شد.


از ارزش ها کوتاه نمی آیم/تلفنی مسئولی را برکنار کردم

در هیچ زمانی در برابر خدشه دار شدن ارزش ها کوتاه نیامده و نمی آیم به عنوان مثال چند ماه قبل دریکی از شهرستان ها انجمن شعری برگزار شده بود که محتوای آن ضدیت کاملی با ارزش ها داشت و حتی بعضاً ضد دینی بود که بنده با تماس تلفنی مسئول ارشاد آنجا را برکنار کردم و سرپرست برای آن گذاشتم. زمانی که از فرمانداری به ارشاد آمدم دنبال پست و مقام نبودم بلکه دغدغه ارزش ها و ترویج آن ها را داشتم و همواره سعی کردم در همین راه حرکت کنم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
1
سلام.
باز هم الهی شکر.
جوانان ولایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
1
آفرین به شهامت و شجاعت مثال زدنی جناب همتی مدیر کل محترم فرهنگ وارشاد اسلامی که به نماد ولایتمداری و مذهبی بودن شناخته شده ان و این برچسب ها به ایشان نمی چسبد .
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
1
به قول امروزی ها .....دمت گرم
منتقد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
جالبه ! داخل فیلم جناب همتی هم حضور دارند !