کد خبر: ۳۸۹۴۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
عامل غربت امام نقی کیست؟

اجرای نمایش طنز در روز شهادت امام هادی+عکس و فیلم

سال گذشته بود که با توهین یک خواننده فاسد و محارب موج عظیمی از اعتراضات مسلمانان و مراجع ایجاد شد و با توهین اخیر وهابی ها و سلفی های سوریه به قبور و حرم های مطهر شخصیت های بزرگ اسلام پستی و دئانت آنان بار دیگر برملا شد.
به گزارش خبرنگار شیرازه، در سال روز شهادت امام مظلوم شیعیان در سومین حرم اهلبیت تئاتر خیابانی با محتوای کاملاً شاد(!) در مقابل تالار حافظیه با شرکت گسترده خانم ها و آقایان برگزار شد.
محتوای این تئاتر طنز خیابانی که به مناسبت روز جهانی تئاتر به اجرا درآمد نه تنها خالی از یک محتوا و داستان قوی بود بلکه هیچ تناسبی به مناسبت مذهبی آن روز نداشت. اگرچه مثل همه کلاه های شرعی که بر سر خودمان می گذاریم قبل از اجرای این تئاتر تعزیه ای هم برگزار شد.
شیرازه امیدوار است با برنامه ریزی صحیح و دقیق مسئولین فرهنگی استان، علاوه بر بارورتر شدن و پرمحتوا بودن فعالیت های هنری، شان و حرمت ایام و اماکن مذهبی حفظ شود.
افسوس و صد افسوس که هم کلام با دشمنان دین و اعتقادات، برخی با ندانم کاری و غفلت، غبار غربت بیشتری را بر چهره قرآن و اهلبیت می افشانند! می شد این برنامه دو روز زودتر و همزمان با روز اول رجب و سالروز میلاد امام باقر برگزار می گردید.

امید می رود مسئولین برگزاری این مراسم با عذرخواهی از ساحت مقدس امام هادی و مردم دل سوخته جبران کننده مافات باشند.




















انتهای پیام/523
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
آقای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
1
اینها به قول خودشون روشن فکر هستند!!
یادش بخیر یه روزی همین آقای همتی....
هنرمندان بوانات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
3
ما اونجا بودیم روزبزرگداشت تئاتر فارس بود به احترام امام هادی مراسم را بعداز مغرب وعشا گرفتن و ونمایش مذهبی چک چکو استهبان برگزار شد به احترام آن امام بزرگوار از نواختن مویسقی وحرکات موزون مخصوص نمایش تخت حوضی خوداری کردند چرا از اجرای تعزیه وحافظ خوانی چیزی ننوشتید
صمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
2
با سلام با کمال تاسف هرچند دعوت نامه هنرمندان ومسوولین شهرستانها یک روز قبل از اجرای برنامه به دستشان رسید علی رغم آن تذکر دادند وخود برگزار کننده گان نیز اجرا را برای عصرچهارشنبه 25 اردی بهشت برنام ریزی کرده بودند اما بعلت درخواست محل اجرا توسط استانداری برای 25 و26 اسفند بدون توجه به ایام تقویم مراسم را جلو انداختن وبسیاری از برنامه ها نیز حذف شدند
ساربان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
6
بابا بی غیرت ها فیلم که مشخص هست عصر هست نه شب ...
چرا دروغ میگی؟
احترام اهل بیت رو شکستید حالا می گید موسیقی یا حرکات موزون رو کم کردید...
کسی که دین ودیانت براش مهم نیست را چه باک... دیوار حاشا بلنده
عمارنامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/22210
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
یا علی
ولایتمدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
1
به هیچ وجه نمی توان شخصیت جناب همتی را با اجرای 3 دقیقه تئاتر آنهم بدون هماهنگی زیر سئوال برد چرا که ایشان برای مردم استان فارس شناخته شده اند .