کد خبر: ۳۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
حجت الاسلام شهیدی در خطبه های نماز جمعه:

فتح خرمشهر کمر دشمن را شکست/ شورای نگهبان یک فیلتر است/ ما تسلیم قانون هستیم

شورای نگهبان یک فیلتر است و امام بنیان آن را بسیار محکم گذاشته است، احترام شورای نگهبان را باید به خوبی نگه داشت و او را حمایت کرد، ما تسلیم قانون هستیم.
شیرازه به نقل از لامــــــرود - نماز جمعه این هفته با حضور گسترده عشاق الله در مصلی نماز جمعه لامرد برگزار گردید حجت الاسلام شهیدی امام جمعه لامرد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت امام علی(ع) و سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: استقبالی که از اعتکاف در ایام البیض صورت می گیرد مسئله بسیار مهمی است.

وی در ادامه افزود: من مکررا عرض کرده ام هر جا پای دین به میان بیایید مردم حضور بسیار خوبی دارند از گلزار های شهدا، مکان های زیارتی و دیگر مراسمات، اینها نشانه اعتقاد، ارادت مردم به اسلام و اهل بیت است.

شهیدی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: ما تعداد زیادی اسیر از دشمن گرفتیم که کمر دشمن در این اتفاق شکست.

وی بیان داشت:دشمن شیوه جنگ را عوض کرده و به وسیله جنگ فرهنگی در حال نفوذ به خانه ماست و هدف جدا سازی میان ما و اسلام و اعتقادات را دارد تا نامی از اسلام نماند.

امام جمعه لامرد با اشاره انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری به خاطر این است که ما در مسیر حفظ اسلام و راهی که امام خمینی (ره) بنیانگذار او بوده حرکت کنیم.

در ادامه حجت السلام شهیدی به وضعیت نا بسامان بعضی از عروسی ها اشاره کرد و گفت: چرا مراسم ها بی بند و باری داشته باشد؟ چرا سر و صداهای بلند باید اعصاب مردم را بهم بریزد؟ چرا مجالس ما باید مختلط باشد؟ چرا شب نشینی ها باید این گونه شود این مسائل باعث می شود تا انسان از حقیقت و تقوا تهی شود.

خطیب نماز جمعه لامرد اظهار داشت: شورای نگهبان یک فیلتر است و امام بنیان آن را بسیار محکم گذاشته است، احترام شورای نگهبان را باید به خوبی نگه داشت و او را حمایت کرد، ما تسلیم قانون هستیم.

وی اظهار داشت: ما انقلابی الگو و نمونه داریم، ما وارد پنجاهمین سال طلوع این انقلاب شده ایم، سال 42 نطفه انقلاب بسته شد 57 پیروز شد و امروز که یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم.

نظرات بینندگان