کد خبر: ۳۹۶۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
قالیباف در جمع هوادارانش در شیراز:

بعد از 24 خرداد حرکت به سمت زندگی اعیانی را دستور کار قرار می دهیم

تا کنون هیچ وعده خلافی در مسئولیت ها و کارهای اجرایی ام نداشته ام و وفای به عهد دارم.
به گزارش خبرنگار شیرازه، محمد باقر قالیباف، نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری امروز عصر در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز در جمع هوادارن خود اظهار داشت: عید مبعث را به مردم بصیر، مهمان نواز و خون گرم سرزمین فرهنگ و ادب تبریک عرض می کنم و امیدوارم بعد از 24 خرداد در صورت توفیق یافتن انجام کار و خدمت صادقانه، محبت ها و مهمان نوازی شما را جبران کنم.

قالیباف تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی و نظام مقدس ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند یک حرکت جدی برای پیشرفت کشور و تغییر زندگی مردم است.

وی بیان کرد: امروز همت، کار، تلاش و پیشرفت یک انتخاب نیست بلکه ضرورتی حیاتی است که تغییر و تحول داشته باشیم.

شهردار تهران با بیان اینکه آمده ایم تا به مدیریت خسته و بسته در کشور پایان دهیم و خون جدیدی را در شریان های کشور جاری سازیم، اظهار داشت: نخبگان، بزرگان، اندیشمندان و صاحب نظرانی که هرکدام به بهانه ای از صحنه تصمیم سازی و تصمیم گیری به کنار زده شده اند را به عرصه کار و تلاش بر می گردانیم و به کمک آن ها و جوانان آغاز کننده تحول در کشور خواهیم بود.

قالیباف با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) که فرموده اند «من از فقر در جامعه نگران نیستم. من از سوء تدبیر در جامعه اسلامی نگرانم»، خاطرنشان کرد: آمده ایم که به سوء تدبیر در کشور پایان دهیم و با مدیریت درست، جلو تبعیض و خودرایی را بگیریم.

وی با بیان اینکه قول می دهم بعد از حماسه سیاسی شما ملت ایران، حماسه اقتصادی به لطف خدا و کمک جوانان از من باشد، گفت: در عرصه اقتصادی و دیپلماسی در سطح بین المللی حرکت جدیدی را آغاز خواهیم کرد.

شهردار تهران با بیان اینکه بعد از 24 خرداد حرکت به سمت زندگی اعیانی را دستور کار قرار می دهیم، اظهار داشت: متاسفانه با سوء تدبیر در کشور به گونه ای عمل شده است که «مردان مرد» ما در مقابل خواسته های خانواده و فرزندان خود شکسته شدند و بخاطر نارسایی های اقتصادی نتوانستند جوابگوی نیاز آنان باشند. ما آنچنان می ایستیم که هیچ پدری در مقابل خواسته های به حق خانواده اش نشکند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در عرصه خدمات رسانی به گونه ای عمل خواهیم کرد که هم شخص روستایی و هم کسانی که در مرکز استان ها هستند، احساس کنند یک حرکت جدی در کشور آغاز شده است.

قالیباف در پایان با بیان اینکه تا کنون هیچ وعده خلافی در مسئولیت ها و کارهای اجرایی ام نداشته ام و وفای به عهد دارم، قول داد: ظرف دو سال نظم، انظباط و آرامش را به حوزه اقتصاد برمی گردانم و مشکلاتی که بخشی بخاطر سوء تدبیر و بخشی بخاطر تحریم ایجاد شده را حل خواهم کرد و به موضوع اشتغال، بیکاری، بهداشت و صنعت توجه ویژه خواهم داشت.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
0
70 درصد شکسته شدن مردان در مقابل زنان و فرزندانشان به خاطر اشرافی گرایی دو لتهای قبلی بود که حس زیاده خواهی را دربین مردم بوجود اورد
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
0
میشه جناب سردار بفرمایند منظورشون از زندگی اعیانی چیست و برای چه کسانی یا چند درصد مردم؟؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
0
از اصول حرفه ای صداقت در خبر این هست که تیتر رو از اصل خبر بردارید نه از برداشتتون.
الان ما چمیدونم ایشون دقیقا چه جمله ای گفتن که شما با این تیتر قصد دارید بگید قالیباف زندگی اش اعیانی و اشرافی هست