کد خبر: ۴۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۰۸ تير ۱۳۹۲
فرماندار شهرستان قیروکارزین:

با کمک دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی انتخابات آرامی را برگزار کردیم

دستگاههای اطلاعاتی ، امنیتی و قضایی در موازنه با یکدیگر امنیت را برای کشور بوجود آورده اند و بارزترین آن پیش بینی و پیشگیری از عواملی بود که با جلوگیری از آنها توانستیم انتخابات را در آرامش و آسایش برگزار کنیم.
به گزارش شیرازه از قیروکارزین،‌ در جلسه شورای اداری شهرستان قیروکارزین که با حضور احمد همتی بوشهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، عبدالرضا خاتمی فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان ضمن اشاره به هفته قوه قضائیه و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) تصریح کرد: دستگاههای اطلاعاتی ، امنیتی و قضایی در موازنه با یکدیگر امنیت را برای کشور بوجود آورده اند و بارزترین آن پیش بینی و پیشگیری از عواملی بود که با جلوگیری از آنها توانستیم انتخابات را در آرامش و آسایش برگزار کنیم.

خاتمی افزود: از جمله دستگاهها و مجموعه نیروهای امنیتی که ثبات و امنیت را در نظام جمهوری اسلامی تأمین می نمایند؛ نیروهای اطلاعاتی و مجموعه دستگاه قوه قضائیه می باشند که با نگاهی کلان به امنیت جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی و جهان می توان اذعان نمود این نیرو های خدوم به خوبی و با موفقیت کامل توانسته اند در مقابل دسیسه ها ، توطئه ها و ترور شخصیت ها کشور را حفظ نموده و کشورمان را به قدرت برتر خاور میانه در این زمینه تبدیل کنند.

وی افزود: قوه قضائیه به عنوان مجری عدالت با رسیدگی به حقوق مردم و برخورد قاطع و به موقع با مجرمان امنیت را در کشور تضمین نموده و زمینه های لازم را برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی خاصه در بحث حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی فراهم آورده است.
خاتمی در ادامه گفت: از جمله نعمت های اعطاء شده به ملت مسلمان ایران وجود مبارک و گرانبهای مقام معظم رهبری می باشد و اگر رهبر معظم انقلاب با هوشیاری و ظرافت کامل مردم را از توطئه دشمن در خصوص برگزاری انتخابات آگاه نمی کردند و مردم نیز با بصیرت کامل به فرمایشات ایشان عمل نمی نمودند؛ جمهوری اسلامی ایران ناچار به پرداخت هزینه بسیار گزافی جهت حفظ آرمان های امام راحل و شهداء می شد.
 در پایان این جلسه نیز  طی حکمی از سوی احمد همتی بوشهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس حمید رضا فرهمندپور به سمت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قیروکارزین منصوب شد.
نظرات بینندگان