کد خبر: ۴۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۲
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس خبر داد:

تجليل از برگزيدگان مسابقات سراسري نماز در فارس

صبح پنج‌شنبه، 13 تيرماه در تالار حافظ شيراز، طي مراسمي از برگزيدگان مسابقات فرهنگی يادشده تجليل می‌شود.

به گزارش خبرنگار شیرازه، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از تجليل برگزيدگان پانزدهمين مسابقه سراسری تأليف كتاب نماز و دومين مسابقه سراسری وبلاگ‌نويسی نماز در اين استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی سقاچی در جمع خبرنگاران گفت: پانزدهمين مسابقه تأليف كتاب نماز سال گذشته به شكل كشوري برگزار شد و نويسندگان جواني از فارس نيز با ارسال 260 اثر در اين مسابقه شركت كرده و موفق به كسب رتبه سوم شدند.

وی با يادآوري اينكه 13 نفر از نويسندگان فارس در اين مسابقه موفق به كسب رتبه‌هايي شده بودند، خاطرنشان كرد: جوانان فارس در دومين مسابقه وبلاگ‌نويسی نماز نيز درخشش خوبي داشته و 227 نفر از در اين رقابت فرهنگی شركت كردند و 5 نفر از آنان در فهرست برگزيدگان قرار گرفتند.

سقاچي با بيان اينكه فارس در اين مسابقات رتبه دوم را كسب كرد، گفت: صبح پنج‌شنبه، 13 تيرماه در تالار حافظ شيراز، طي مراسمي از برگزيدگان مسابقات فرهنگی يادشده تجليل می‌شود.
قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس همچنين به فراخوان مقالات بيست و دومين اجلاس سراسری نماز با شعار «نماز و سبك زندگی» و با رويكرد سلامت اقتصادی، اشاره و اضافه كرد: علاقه‌مندان تاپايان تيرماه می‌توانند مقالات خود را ارسال كنند.
سقاچي تاكيد كرد: علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را در محورها و موضوعات اجلاس در چهار محور اصلی شامل؛ نماز و سبك زندگی، نماز و سلامت اقتصادی، نماز و سبك زندگی اسلامی و اقتصاد سالم به دبيرخانه اين اجلاس ارسال كنند.

انتهای پیام/523/2

نظرات بینندگان