کد خبر: ۴۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۲
انتظار طولانی مردم دارالمومنین

پروژه بازسازی ورودی جهرم کی به اتمام می رسد؟

بیش از یک ماه است قطعه حدودا 2 کیلومتری مسیر ورودی جهرم از سمت لار در حال بازسازی است که عملیات بازسازی آن به کندی پیش می رود.

به گزارش شیرازه جهرم تبصیر نوشت: جاده ورودی جهرم از سمت لار پس از سالها کش و قوس اداری و تصادف های مکرر، سطح ناهموار و باریکی مسیر بالاخره کار بازسازی، جدول کشی و تعریض آن آغاز شده است.

حد فاصل ساختمان دانشگاه علوم پزشکی قدیم و جدید که حدود دو کیلومتر می باشد از حدود بیش از یک ماه گذشته تاکنون عملیات بازسازی و تعریض آن آغاز شده است که علاوه بر کندی عبور مرور، ناهمواری مسیر و گردو خاک بیش از اندازه که گاهی از مواقع محدودیت دید را به 15 متر هم کاهش می دهد سبب بروز گلایه مندی هایی از سوی شهروندان جهرمی شده است.

حجم زیاد عبور و مرور خودروهای ورودی به جهرم از مسیر لار، بندرعباس و بوشهر از این مسیر، همچنین تردد ساکنین دو شهرک مسکونی، قرار گرفتن مسیر تردد کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، کارکنان تیپ المهدی (عج)، کارکنان سپاه ناحیه جهرم، روستائیان روستای محمدآباد و کشاورزانی که باغشان در آن مسیر قرار دارد و یا باید برای رسیدن به باغ خود از این مسیر عبور کنند مزید بر علت شده است تا همگی منتظر به بهره برداری رسیدن هرچه سریعتر این پروژه باشند.

هرچند گمانه زنی هایی از  عملیات آسفالت ریزی این مسیر در نیمه اول ماه مبارک رمضان حکایت دارد اما شایعاتی مبنی بر انتخاباتی بودن کار بازسازی این مسیر نیز به گوش می رسد که لازم است مسئولین با اتمام هرچه سریعتر این پروژه پاسخ قاطع آن هم در عمل به اینگونه شایعات بدهند.

با وجود آب پاشی مداوم این مسیر و در نظر گرفتن مسیر انحرافی بازهم بدلیل تأخیر و گاها بی نظمی در آب پاشی معضل گرد و خاک همچنان پابرجاست و ناهمواری و باریکی مسیر انحرافی از روستای محمدآباد که در جاهایی از مسیر امکان عبور دو خودروی همزمان وجود ندارد، در رفع مشکلات عبور و مرو تأثیر چندانی نداشته است.

تصاویر زیر توسط یکی از همشهریان برای جهرم تبصیر ارسال شده است.

 

 

 

 

 

انتهای گزارش/224224

نظرات بینندگان