کد خبر: ۴۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۱ تير ۱۳۹۲
فرماندار شهرستان قیروکارزین:

بیشتر از تعهداتمان اشتغال زایی کرده ایم

شهرستان قیروکارزین از دو هزار و ششصد و نود و یک تعهد ، چهار نفر نیز مازاد بر تعهد خود اشتغالزایی نموده است و از مجموع تسهیلات اعطایی در بخش کشاورزی و مشاغل خانگی ۶۹۹ نفر موفق به اخذ تسهیلات در این شهرستان شده اند.
به گزارش خبرنگار شیرازه از قیرو کارزین، عبدالرضا خاتمی فرماندار شهرستان قیروکارزین در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان که به صورت ویژه و با حضور عباس عباسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس تشکیل شد گفت: با توجه به نامگذاری سال حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری و تأکید بر تولید و اشتغال ما نیازمند یک برنامه واحد و نقشه راه هستیم که همگی و همگام باهم باید در این راه قدم برداریم.

وی افزود: شهرستان قیروکارزین از دو هزار و ششصد و نود و یک تعهد ، چهار نفر نیز مازاد بر تعهد خود اشتغالزایی نموده است و از مجموع تسهیلات اعطایی در بخش کشاورزی و مشاغل خانگی ۶۹۹ نفر موفق به اخذ تسهیلات در این شهرستان شده اند.

خاتمی گفت: با توجه به ظرفیت های اشتغال زایی و مشاغل خانگی در شهرستان به دلیل بافت بعضی از مناطق شهرستان تولید صنایع دستی از قبیل قالی، گلیم، گبه و امثال آن و گنجاندن اعتبارات آموزشی و پشتیبانی هنرمندان این عرصه می توان گام های مؤثری در راستای اشتغال زایی برداشت .
نظرات بینندگان