کد خبر: ۴۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۲

منتخبین شورای شهر فسا بیانیه دادند

ما منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر فسا لازم می دانیم از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی و مراجع عظام تقلید، علما و نیزحضور فعال بزرگان،دانشگاهیان و فرهنگیان گرانقدر صمیمانه سپاسگزاری نماییم.
یازده منتخب مردم فسا در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر با صدور بیانیه ای از حضور مردم و خلق حماسه سیاسی قدردانی کردند و امادگی خود را در جهت عمران و آبادی و توسعه همه جانبه شهر فسا اعلام نمودند.


به گزارش شیرازه متن بیانیه منتخبین چهارمین دوره شواری شهر فسا به این شرح است:
باسمه تعالي
سلام بر مولود نیمه شعبان آخرین حجت خدا بر روی زمین حضرت امام عصر (عج)

درود بر مردم آگاه ایران اسلامی و شما مردم فهیم و شهید پرور همیشه در صحنه شهر هزار شهید فسا که با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مراد و رهبر فرزانه خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) خالق حماسه سیاسی شدید و برگ زرین دیگری از کتاب پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی را ورق زدید.

حضور چشمگیر شما مردم شریف و همیشه در صحنه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا بی شک حماسه ای سترگ را آفرید و صفحه تابناک دیگری بر افتخارات نظام اسلامی افزود.

اکنون که به فضل الهی مردم قهرمان ایران، یکی دیگر از آزمون های الهی را همچون گذشته با موفقیت سپری نمود ،دوران رقابت ها پایان یافته و باید به سمت رفاقت و دوستی و کار خالصانه برویم و کمرهمت را محکم ببندیم و در جهت عمران و آبادی و توسعه همه جانبه شهر عزیز فسا گام برداریم.

ما منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر فسا لازم می دانیم از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی و مراجع عظام تقلید، علما و نیزحضور فعال بزرگان،دانشگاهیان و فرهنگیان گرانقدر صمیمانه سپاسگزاری نماییم.

از حضور گسترده و مشارکت آحاد مردم بصیر و آگاه شهرستان فسا در انتخابات که ضمن رعایت قانون ، سهمی بسزا در شور آفرینی داشتند تقدیر و تشکر می نماییم.

از تلاش های بی دریغ و شبانه روزی مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، اعضای محترم هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) که هر یک به نوعی در خلق این حماسه نقش داشتند صمیمانه سپاسگزاریم.

به قطع و یقین پیروز واقعی انتخابات ملت گرانقدر ایران اسلامی بودند و بازنده حقیقی دشمنان و معاندان و بدخواهان نظام هستند.

همه داوطلبین و نامزدها برای رضای خدا در صحنه حاضر شدند، لذا ما آمادگی داریم از نقطه نظرات و طرح های اصلاحی آنها که موفق به کسب آرای لازم نشدند نیز استفاده نماییم.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

۱- مهرزاد ارجمند مزیدی
۲- حسنعلی محمدی
۳- ابوذر وطن دوست
۴- پوران هوشمند
۵- ایاز سلیمی
۶-جعفر امیری
۷- مجید محب زاده
۸- مهرداد نیساری
۹- مریم بردبار
۱۰-علی اکبر قسمتی
۱۱-قدمعلی جعفری
نظرات بینندگان