کد خبر: ۴۱۱۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
مسئول روابط عمومی آبفا شیراز در پاسخ به شیرازه

قطعی آب مختص جنوب شهر نیست/ با مشترکان پر مصرف برخورد می شود

شاید در نقاطی که به مرکز تولید آب ما نزدیک باشد مورد کم آبی کمتر مشاهد شود، اما اگر این مناطق هم نخواهند الگوی مصرف را رعایت کنند به طور قطع، آب آنها کسر و به سایر مناطق شهری تزریق خواهد شد.
به گزارش شیرازه، چند روزی است که شهروندان در برخی از مناطق شیراز با افت فشار آب یا بعضا قطعی آن مواجه اند. خبرهای رسیده از سوی مردم حاکی از آن است که بحران آب در بعضی از محله های شیراز جدی است.
در پی تماس های مکرر شهروندان برای پیگیری موضوع از طریق این سایت، شیرازه درجهت انجام رسالت اطلاع رسانی خود قصد داشت درباره وضعیت پیش آمده با «مهندس نظرپور» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفتگویی را صورت دهد که با این پاسخ مسئول دفتر وی مواجه شد که «جناب مدیر عامل درجلسه هستند»، ناگزیر گفتگوی کوتاهی را با انتظار المهدی مسئول «روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شیراز» انجام داده که به شرح زیر است.

مسئول روابط عمومی آبفا شیراز در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا با وجود میزان بارش مناسب باران در سال گذشته و حجم آب مناسب سد درودزن باید شاهد قطعی اب در شهر شیراز باشیم، گفت: ما برای انتقال آب از سد دورد زن به شهر شیراز فقط یک خط انتقال داریم که کماکان مثل سابق سرویس می دهد.

وی افزود: بیشتر آب شیراز از چاه های حفر شده در اطراف شهر تامین می شود، حال با توجه به این که گرمای هوا در چند روز اخیر به طور غیر منتظره ای افزایش یافته و پیرو این افزایش دما استفاده از کولرهای آبی افزایش یافته و حجم آب کنونی جوابگوی میزان مصرف نیست.

انتظار المهدی ادامه داد: مهاجر پذیر بودن شیراز خصوصا در فصل تابستان هم می تواند دلیل دیگری برای افزایش مصرف باشد.

مسئول روابط عمومی آبفا شیراز در پاسخ به این که چرا قطعی آب بیشتر مربوط به مناطق جنوب شهر است تا مناطق شمال شهر، اظهار داشت: افت فشار آب و قطعی موردی آن، فقط مختص جنوب شهر نیست و نقاطی از شهر که بالا شهر محسوب می شوند نیز این موضوع قابل مشاهده است.

انتظار المهدی ادامه داد: البته شاید در نقاطی که به مرکز تولید آب ما نزدیک باشد مورد کم آبی کمتر مشاهد شود، اما اگر این مناطق هم نخواهند الگوی مصرف را رعایت کنند به طور قطع، آب آنها کسر و به سایر مناطق شهری تزریق خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به این که در ماه رمضان قرار داریم مردم با رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی بیشتر از خود همراهی بیشتری نشان دهند تا از این مرحله عبور کنیم.

مسئول روابط عمومی آب و فاضلاب شیراز تاکید کرد: چنانچه شهروندان الگوی مصرف را رعایت نکنند، با مشترکان پر مصرف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/523/2
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
میرزایی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲
0
اگر راست میگن آب جیره بندی کنند تا قطعی آب منصفانه باشد نه اینکه بالا شهر قطعی آب نداشته باشد من خودم بالا شهر کار میکنم اونجا بدون قطعی آب است
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲
0
تو فرهنگ شهر قصر و دشت فشاره ابی دارن که ما تو عمرمون تو محلمون نداشتیم و حالا هم که اصلا اب نیست از تو پارکینگ خونه بشکه بشکه اب میبریم بالا میریزیم تو منبع اونم سه طبقه اصلا عدالت موجود نمی باشد نیست عدالت نیست نیست