کد خبر: ۴۱۴۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۲
توسط چند مسئول لامردی صورت گرفت

بوسه ادب بر دستان صبر و ایثار + عکس

بوسه باران دستان پدران چند شهید اتفاق بزرگ و دیدنی بود که توسط چند مسئول در مراسمی در روستای عالی آباد شهرستان لامرد رقم خورد

شیرازه - بوسه باران دستان پدران چند شهید اتفاق بزرگ و دیدنی بود که توسط چند مسئول در مراسمی در روستای عالی آباد شهرستان لامرد رقم خورد.

این رویداد بسیار زیبا در پایان برنامه یادواره 8 شهید روستا های عالی آباد، گزدان، کندر شیخ، کندر کلاه بلند روی داد، که حضور تعدادی از پدر و مادر شهدا در این یادواره و نوای گرم یکی از مداحان جوان و دلسوخته شهر لامرد چنان فضای معنوی به این مراسم ایجاد کرد که پس از آن تعدادی از مسئولین بزرگ شهرستان به پاس تقدیر از صبر و ایستادگی دستان پدران این شهدا را بوسه باران کردند.

این اقدام زیبا و قابل تحسین در مراسم یادواره به قدری برای بینندگان جذابیت داشت که دقایقی سکوت معنا داری فضای مجلس را بر عهده گرفت و همه نگاه ها را معطوف به خود کرد .

این یادواره شهدا برای اولین بار توسط گروه جهادی دانشجویی شهید نصرالله پی گم کرده برگزار شد که وسیله ای برای پاسداشت قریب به 30 سال صبر و ایستادگی پدر و مادران غریب این شهدا باشد.

پیام این اقدام به بعضی از مسئولانی که شهدا را به فراموشی سپرده اند این است که همه ما وامدار خون شهدا هستیم و در چنین نظام و دولت اسلامی سزاوار است که با تمامی خلوص در خدمت خانواده معظم شهدا باشیم.

انتهای متن/224224

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲
2
كاش اين بدعت بوسه كه احمدي نژاد گذاشت با رفتنش از بين برود