کد خبر: ۴۱۸۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۲

اعتکاف دانش آموزان شیرازی در حرم علی ابن حمزه

این مراسم که به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس با همکاری اداره اوقاف از نیمه رمضان و همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام آغاز شده، با استقبال گرم جوانان روبرو شده است.
شیرازه- مراسم اعتکاف دانش آموزی در حرم حضرت علی ابن حمزه شیراز در حال برگزاری است. این مراسم که به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس با همکاری اداره اوقاف از نیمه رمضان و همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام آغاز شده است با استقبال گرم جوانان روبرو شده است.

در روز نخست این مراسم که با جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) و مولودی خوانی حاج رضا رودکی آغاز شد، برنامه های جذاب دینی مذهبی اجرا می شود.
حضور طلاب علوم دینی در کنار 110 دانش آموز معتکف و برگزاری نشست های علمی و مباحثه ای به صورت پرسش و پاسخ از برنامه های دیگر این اعتکاف است.

مسئولین برگزاری هدف از اجرای این کار را ارتقای سطح معنویت در جوانان و تربیت مدیران آینده و در تراز انقلاب اسلامی عنوان می نمایند.




انتهای پیام 523/1
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
هادی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
1
اعتکاف فقط باید در مسجد باشه. دست متولیان امر درد نکنه که بدعت ایجاد می‌کنند و دانش‌آموزان رو از طریق بدعت با اسلام ناب محمدی آشنا می‌کنند!
ناشناس
به نظرت حرم امامزاده ها مسجد نداره؟!
خب اول فکر کن بعد انتقاد!
یا حسین
بابا دست بردار مهم اصل کار هست ،بدعت جاهای دیگه فراوان هست برو دنبال اونا نه فقط تو کاذهای خوب
ناشناس
وقتی تیتر ناشیانه زده می‌شه، نباید توقع داشت مخاطب به خطا نره. باید می‌نوشتن "اعتکاف دانش آموزان شیرازی در مسجد حرم علی ابن حمزه"

این مسجد در سال‌های اخیر در کنار حرم علی‌بن حمزه اضافه شده.

شیرازه برو تیترت رو اصلاح کن!