کد خبر: ۴۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
در پی شهادت جانباز شیمیایی جهرمی سردار «چارستاد»

پیام تسلیت آیت الله ایمانی و فرمانده نیروی زمینی سپاه

در پی عروج ملکوتی جانباز شیمیایی سردار «شهریار چارستاد» نماینده ولی فقیه در استان فارس و فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار شیرازه در جهرم، در پی عروج ملکوتی جانباز شیمیایی سردار «شهریار چارستاد»، نماینده ولی فقیه در استان فارس و فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران پیام تسلیتی صادر کردند.

متن این پیام ها بدین شرح است:

 پیام تسلیت آیت‌الله ایمانی

خبر درگذشت یار صدیق جبهه های نبرد و مدافع حق و حقیقت سردار رشید اسلام آقای شهریار چارستاد را دریافت نمودم.

ایشان را از نزدیک می شناختم و بر این آشنایی افتخار می کردم. وی از رجال متدین، مومن و پرصلابت جهرم بود که در تمامی بحبوحه های تاریخ انقلاب اسلامی بالاخص هشت سال دفاع مقدس و در تاسی و همکاری با روحانیت و خط ولایت کوچکترین سستی و تردیدی به خود راه نداد و خوش درخشید و با بصیرت کامل در دفاع از آرمان امام راحل(رض) رشادت ها از خود برجای گذاشت.

ضمن عرض تسلیت درگذشت این بحق پیوسته به مردم شریف شهرستان جهرم و جمیع بازماندگان بالاخص خانواده محترم آن فقید سعید، علو درجات در این ماه عزیز و پرخیر و برکت برای آن یار مدافع ولایت از درگاه حضرت احدیت مسئلت نموده و رجاء واثق دارم که انشااله دوستان آن مرحوم با تاسی به مشی و منش ایشان لحظه ای در دفاع از آرمان های والای انقلاب، امام، و و رهبری غفلت ننمایند. والسلام

اسدالله ایمانی
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز

پیام تسلیت سرتیپ پاسدار محمد پاکپور

عروج ملکوتی سردار بی ادعا جانباز سپاه اسلام حاج شهریار چارستاد از فرماندهان دوران دفاع مقدس که سالها صبورانه با زخم تیر و ترکش ها و جراحات شیمیایی در سنگرهای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی خدمت کرد و سرانجام در ماه ضیافت الهی مهمان سفره مهربانی محبوب شد و به یاران شهیدش پیوست را به حضرت امام عصر(عج) فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و خانواده داغدار و صبور آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض می نمایم.

از پیشگاه خداوند متعال علو درجات را برای ایشان خواستار و امیدوارم این روح آسمانی با ارواح طیبه شهدای کربلا همنشین باشد.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران


نظرات بینندگان