کد خبر: ۴۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۲

آغاز عملیات اجرایی ساخت بزرگترين مجتمع توليد سنگ تزئيني در نيريز

عمليات اجرايي بزرگترين مجتمع توليد و فرآورده هاي سنگ تزئيني در نيريز استان فارس آغاز شد.
شیرازه- سيدعباس حسيني، فرماندار شهرستان نيريز در این مراسم گفت: آشنايي كارخانه‌هاي سنگ‌بري با تكنولوژي‌هاي روز دنيا، مباحث مديريتي و روش‌هاي بازار‌يابي از جمله مهم‌ترين نياز‌هاي شهرستان نيريز  استان فارس در بخش صنعت سنگ محسوب مي‌شود.

فرماندار ني ريز افزود: با توجه به ظرفيت و پتانسيل موجود در مجتمع توليد و فرآورده هاي سنگ تزئيني در حال احداث ني ريز برليان و اينكه الگوي مناسبي براي ديگر سنگبري ها در شهرستان و نيز استان است، در راستاي آماده سازي زيرساختهاي لازم از جمله سيستم لوله كشي آب، گاز مخابرات و ساير خدمات دهي تا حصول نتيجه و آغاز به كار كارخانه فرماندار شهرستان از هیچ کمک و مساعدتي دريغ ننمايد.

وی با تاكيد بر اينكه استان فارس وشهرستان ني ريز در زمينه ذخاير و معادن سنگ از ظرفيت‌هاي ويژه‌اي برخوردار است، تاکید كرد: افزايش بهره‌وري و كيفيت صنعت سنگ بايد در دستور كار واحد‌هاي سنگ‌بري موجود در سطح شهرستان  قرار بگيرد.

وی افزود: ارائه آموزش‌هاي مهارتي و فني و حرفه‌اي به اين كارخانه‌ها و استفاده از تكنولوژي‌هاي روز دنيا سبب افزايش بهره‌وري صنعت سنگ مي‌شود. حسيني با بيان اينكه در حال حاضر تعميرات و نگهداري تجهيزات و امكانات كارخانه‌هاي سنگ‌بري به صورت سنتي است، ادامه داد: استفاده از تكنولوژي‌هاي جديد در راستاي تعميرات و نگهداري كارخانه‌هاي سنگ‌بري سبب افزايش كيفيت عملكرد اين كارخانه‌ها مي‌شود.

نظرات بینندگان