کد خبر: ۴۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
فرماندار کوار:

روز قدس روز تقبيح سكوت برخي دولت‌هاي عربي و اسلامي در قبال جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي است

فرماندار کوار روز جهاني قدس را روز نمايش وحدت و يكپارچگي جهان اسلام در موضوع قدس و مردم مظلوم فلسطين دانست.

به گزارش شیرازه و به نقل از بهار کوار، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز جهانی قدس با حضور حجه الاسلام والمسلمین آقایی امام جمعه ، غلامحسین زارع پور فرماندار ، تعدادی از مسئولین شهرستان و نیز دهیاران روستاهای تابعه در محل سالن جلسات غدیر فرمانداری برگزار گردید .

فرماندار کوار با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس گفت: امام خمینی(ره) آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را روز حمايت از مردم مظلوم فلسطين نامیدند و روز قدس میراث گرانقدر امام خمینی (ره) است و در این روز ملت متدین و ولایت مدار ایران اسلامی باردیگر همدلی و اتحاد خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

زارع پور راهپيمايي روز جهاني قدس را نمايش وحدت و يكپارچگي جهان اسلام در موضوع قدس و مردم مظلوم فلسطين ذكر كرد و بیان داشت: مردم در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان در اقصي نقاط عالم با مشت‌هاي گره كرده انزجار خود را از رژيم غاصب صهيونيستي متجاوز ابراز كرده و از مردم مظلوم فلسطين حمايت مي‌كنند.

فرماندار کوار راهپيمايي روز قدس را محكوميت حمايت سلطه‌گران و قدرت‌هاي شيطاني از رژيم اشغالگر صهيونيستي عنوان كرد و افزود: روز جهاني قدس تقبيح سكوت برخي دولت‌هاي عربي و اسلامي در قبال جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي به ‌ويژه در غزه است.

زارع پور برجسته‌سازي رويكرد و راهبرد امام خميني (ره) در طراحي و ابتكار روزجهاني قدس را يكي از راهبردهاي كلان راهپيمايي اين روز برشمرد و تصريح كرد: جهاني‌سازي و فراگير كردن اعتراض و خروش جهان اسلام و ملت‌هاي آزاده و حق‌طلب عليه رژيم صهيونيستي و نظام سلطه و همچنين تبيين ابعاد اثرگذاري و نقش‌آفريني سرنوشت‌ساز روز جهاني قدس در تضعيف، تزلزل و فروپاشي رژيم صهيونيستي از جمله راهبردهاي كلان اين روز است.

فرماندار شهرستان کوار ارائه تصوير فاخر و شايسته از مواضع انقلاب، نظام، ميهن اسلامي و رهبري حكيمانه و هوشمندانه آن نسبت به رژيم اشغالگر صهيونيستي، انتفاضه فلسطين و مقاومت اسلامي لبنان را پیام روز قدس ناميد و خاطرنشان كرد: برجسته‌سازي نقش امام (ره)، مقام معظم رهبري و حمايت و همراهي ملت ايران با آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطين و اعلام انزجار عليه رژيم جعلي صهيونيستي و تاكيد بر اصالت، هويت و حق ملت فلسطين در حاكميت بر سرزمين قدس ، از جمله اهداف این روز است.

زارع پور در ادامه گفت : حضرت امام خمینی (ره) با اعلام روز جهاني قدس، مصيبت اشغال فلسطين را در رأس مسائل جهان اسلام معرفي كرد و از همه ي مسلمانان و مستضعفان جهان خواست تا با كمك يكديگر به ياري خواهران و برادران خود در فلسطين بشتابند تا اسرائيل نتواند به اشغال سرزمين هاي فلسطيني ادامه دهد و ملت فلسطين را تضعيف نموده و از پاي درآورد.

وی افزود اگر مردم مسلمان جهان در يك همايش عظيم جهاني در روز قدس، هر كدام ، بنابر توصيه ي حضرت امام خميني( ره)، يك سطل آب بريزند، اسرائيل را آب خواهد برد.

فرماندار شهرستان کوار در پایان ابراز امیدواری کرد ، امسال با برنامه ریزی مناسب و تعامل، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس در سطح شهرستان فراهم خواهد شد.

نظرات بینندگان