کد خبر: ۴۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
امام جمعه قیروکارزین در جمع راهپیمایان

انزوای رژیم صهیونیستی در جهان از نتایج روز قدس است

امام جمعه قیروکارزین:ملت‌های مسلمان در سراسر جهان به این حرکت عظیم پیوسته و با این راهپیمایی، انزجار خود را از نظام سلطه نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار  شیرازه از قیروکارزین راهپیمایی روز قدس همزمان با سایر شهرهای کشور در 5 شهر قیر، کارزین،مرند،امام شهر و مبارک آباد از توابع شهرستان قیروکارزین برگزار شد.
 با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با فصل  تابستان و گرمای طاقت فرسای این شهرستان اما مردم شهید پرور و انقلابی قیروکارزین با دیگر صحنه ای زیبا آفریدند و با مشت های گره کرده خود مشتی محک بر دهان استکبار زدند.


 با توجه به عدم برگزاری نماز جمعه در 4 شهر از این شهرستان راهپیمایی این شهر ها از ساعت 8/30 آغاز شد که امام جمعه شهرستان در جمع راهپیمایان شهر کارزین گفت:ملت‌های مسلمان در سراسر جهان به این حرکت عظیم پیوسته و با این راهپیمایی، انزجار خود را از نظام سلطه نشان می‌دهند.
وی تصریح کرد: با ابتکار انقلاب در دفاع از مظلومان جهان اکنون بیداری اسلامی و انزوای رژیم صهیونیستی را می‌توان از دیگر نتایج روز جهانی قدس دانست.

حجت الاسلام اکبری گفت: روز قدس، روز بیعت مجدد با اهداف و آرمان‌های مقدس سرزمین فلسطین، انتفاضه قهرمان و رهایی از شر اشغالگران قدس است. وی رژیم مجعول و غاصب صهیونیسم در فلسطین را محکوم به فنا دانست و ادامه داد:تنها راه نابودی این غده سرطانی خطرناک مقاومت و مبارزه است و هیچ انسان آزاده و عدالت‌طلبی نمی‌تواند در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کند.

نظرات بینندگان