کد خبر: ۴۲۳۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲

پس از روزهای داغ پایانی دولت دهم در جهرم؛ تغییرات گسترده در سطح مدیران شهرستان

با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید و پایان کار دولت دهم و همزمان با ارتقا فرمانداری جهرم به فرمانداری ویژه، عزل و نصب ها در مدیران و مسئولان جهرم نیز به اوج خود رسید.

به گزارش خبرنگار شیرازه از جهرم، با پایان کار دولت دهم و آغاز بکار حسن روحانی رئیس جمهور منتخب، و همزمان با ارتقا فرمانداری جهرم به فرمانداری ویژه، تغییراتی در سطح مدیریتی شهرستان جهرم نیز رخ داده است که از مهم ترین آنها می توان به انتخاب یکی از اعضای فعلی شورای شهر بعنوان شهردار آتی جهرم اشاره کرد.

در مدیریت اداره امورآب جهرم یکباره فردی به نام مهندس ارجمند رئیس با سابقه امور آب مهر و لامرد جایگزین کاظم صحرائیان شد و مدیر سابق به شهرداری بازگشت.

روز دوشنبه در دیدار اعضای دوره چهارم شورای شهر جهرم، پس از بحث و تبادل نظر در خصوص شهردار آینده، سیاوش قزلی به اتفاق آرا انتخاب شد، البته دور چهارم شورای شهر هنوز رسمیت ندارد و این توافق برای دوره آینده تحقق می یابد.

طبق قانون، در صورت معرفی شهردار از بین اعضای شورا اولین عضو علی البدل وارد شورا می شود که در این بین محمودرضا نسابه پس از استعفای قزلی و تصدی شهرداری وارد شورا می گردد.

قزلی دارای مدرک لیسانس شهرسازی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی جهرم سوابقی همچون ریاست شورای شهر جهرم در دوره سوم و نایب رئیسی شورای استان فارس، مدیر بخش علوم اجتماعی و شهرسازی و معاون عمرانی دانشگاه در سالهای گذشته، رئیس کمسیون زیربنایی و عمران شهرستان جهرم و شورای استان فارس، رئیس کمیته بررسی و پیگیری مشکلات شهرداریها و شوراهای استان فارس و عضویت در شورای حل اختلاف شوراهای استان فارس را در کارنامه خود دارد.

شنیده های خبرنگار شیرازه در جهرم نشان می دهد احتمال تغییرات دیگری نیز در اداراتی مثل تربیت بدنی و تامین اجتماعی نیز در راه خواهد بود.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جهرمی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
0
لیسانس نه و فوق لیسانس اول
دوم دانشجوی دکتراست
سوم کدوم لیسانس میشه هیئت علمی خبرگزاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟