کد خبر: ۴۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۲

کارگاه آموزشی تذکر لسانی و شورای امر به معروف و نهی از منکر اقلید تشکیل شد

در صورتیکه همه آحاد مردم نسبت به انجام این فرضیه الهی اهتمام ورزند و در جهت اجرای درست آن تلاش نمایند در جامعه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

شیرازه - کارگاه آموزشی گروههای تذکر لسانی با حضور فرماندار، فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه و اعضاء شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، نهادها، کارخانجات، اصناف، جامعه پزشکی ، محلات و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اقلید در سالن اجتماعات بسیج ناحیه مقاومت سپاه برگزار گردید.

علی زمانی فرماندار شهرستان اقلید ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری کارگاه آموزشی گفت: خوشبختانه شهرستان اقلید یکی از شهرستانهای برتر استان و کشور در زمینه اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر بوده و مردم ولایتمدار این شهرستان نیز پایبند به مسائل دینی و الهی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: آنچه مد نظر امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه امر به معروف و نهی از منکر بوده تذکر لسانی است باید دستگاههای متولی با تعامل و همکاری دامنه تذکرات لسانی را توسعه دهند تا این نوع تذکرات به فرهنگ عمومی تبدیل شود و همه مردم نسبت به جامعه احساس مسئولیت نمایند.

وی افزود: در صورتیکه همه آحاد مردم نسبت به انجام این فرضیه الهی اهتمام ورزند و در جهت اجرای درست آن تلاش نمایند در جامعه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

فرماندار شهرستان اقلید در بخش پایانی سخنان خود گفت: رعایت شئونات اسلامی در ادارات، نهادها و دستگاههای اجرایی توسط کارکنان لازم است. که از جمله مهمترین آنها رعایت نظم و انضباط در حضور به موقع، پاسخگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع و عفاف و حجاب و پوشش اسلامی است.

تاریخ جلسه 22/5/1392

نظرات بینندگان