کد خبر: ۴۳۴۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
جانا سخن از زبان ما می گویی

سردار سجادیان: جای امر به معروف در شیراز خالی است

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: جای امر به مروف و نهی از منکر در شهر مقدس شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) خالی است.

به گزارش شیرازه به نقل از دفتر روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان در دیدار مردمی با شهروندان شیرازی در مسجد حسن‌بن علی (ع) محله شیشه‌گری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز وظیفه ما در برابر خون پاک شهدا دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، عمل به منویات امام شهدا و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به تغییر رویکرد دشمن در جنگ با مردم کشورمان اضافه کرد: خط مقدم دشمن امروز از مرزها به درون محله‌ها و خانه‌های ما آمده و دشمن به‌جای ابزار جنگی از ماهواره‌ها، ترویج بدحجابی، مواد مخدر و ... استفاده می‌کند و برای دفاع در برابر این حربه باید از خانه‌های خود شروع کنیم.

فرمانده انتظامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود به همراهی عده‌ای افراد گمراه و فرصت‌طلب با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: کسانی می‌خواستند با کاشتن بذر نفاق با دشمن همراهی و خون شهدا را پایمال کنند، اما با هوشیاری مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری در عملی کردن نقشه شوم خود شکست خوردند.

سجادیان با تأکید بر انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیان کرد: آنچه امروز نیاز است در جامعه با جدیت دنبال شود انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده که جای آن به ویژه در شهر مقدس شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) خالی است.

وی مراحل انجام این فریضه را زبانی، قلبی و یدی عنوان و تصریح کرد: برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مرحله نخست باید با زبان تذکر داد، مرحله دوم قلبی بوده و فرد لازم می‌شود از درون قلب خود تنفر خود را ابراز دارد، پس از آن اگر اثر نداشت مرحله یعدی وظیفه نیروهایی است که در این زمینه مسئولیت دارند.

فرمانده انتظامی فارس از شهروندان در خواست کرد که در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر خادمان خود در انتظامی فارس را یاری کنند و در بحث توسعه امنیت پایدار در جامعه نیز با ارائه گزارش اطلاعات به نیروی انتظامی با پلیس همکاری کنند.

سجادیان در ادامه با تشریح وظایف پلیس 110، از مردم خواست ارتباط خود را با پلیس از طریق این شماره گسترش و پس از پی‌گیری موضوع اگر نتیجه‌ای به دست نیاورند مراتب از طریق تلفن 197 به بازرسی نیروی انتظامی اطلاع دهند.

وی با اشاره به خدمات مرکز مشاوره حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: شهروندان می‌توانند در زمینه مشکلات و مسائل اخلاقی که در خانواده و یا بستگان دارند به این مجموعه مراجعه و توسط کارشناسان مورد مشاوره قرار گیرند.

در ادامه شهروندان این محله سئوالات، مطالبات، انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه موارد انتظامی مطرح و توسط سجادیان به آنان پاسخ و دستورات لازم برای پیگیری مطالبات آنان صادر شد.

پس از این دیدار مردمی فرمانده انتظامی فارس از پایگاه مقاومت شهید «سجادیان» مسجد «حسن‌ابن علی (ع)» بازدید و با بسیجیان این پایگاه، دیدار کرد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سردار بی سر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
0
سردار جان سلام بگویمت از سردار بی سر حسین مظلوم که در راه امر به معروف و نهی از منکر شهید شد اما هیچ کس تاکنون درس نگرفت و این دو فریضه واجب را فراموش کردند هر چند به سر وسینه می زنند برای آن سردار بی سر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
0
وقتی بسیج و حزب الله را به بهانۀ واگذاری ماموریت به ناجا از این گردونه خارج کردند فکر نمی کردیم که با انجام تذکر لسانی هم جای متهم و شاکی عوض شود!!؟