کد خبر: ۴۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۲

جلسه هماهنگی جشنواره رضوی نسیم ولایت شهرستان اقلید تشکیل شد

از 16 شهریورماه روز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها تا روز 26 شهریورماه ولادت علی بن موسی الرضا(ع) به عنوان دهه کرامت معرفی شده است.
شیرازه - جلسه هماهنگی جشنواره رضوی نسیم ولایت شهرستان اقلید با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین ذیربط در محل فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا حجه الاسلام والمسلمین طالبي امام جمعه شهرستان اقلید در خصوص كرامات امام رضا (ع) به ایراد سخن پرداخت. در ادامه علی زمانی فرماندار اقلید ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران جشنواره رضوی نسیم ولایت و تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) درباره اهميت موضوع و لزوم هماهنگي و همكاري جدي ادارات و دستگاهها براي هر چه بهتر برگزار شدن مراسم جشنواره رضوی نسیم ولایت سخن گفت و به دستگاههای اجرایی تأکید کرد که همکاری و تعامل لازم را با دست اندرکاران برگزاری جشنواره رضوی نسیم ولایت داشته باشند.

وی تأکید کرد: از دوندگان استان خراسان رضوي در همايش دو امدادي شلمچه تا مشهد مقدس که در تاریخ هفدم شهریورماه میهمان شهرستان خواهند بود استقبال مطلوب صورت گیرد.

در پایان جليلي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اقلید ضمن عرض خير مقدم به حاضرين نكاتي در خصوص استقبال از دوندگان همايش دو جاده اي در تاريخ هفدهم شهریورماه در شهرستان اقليد گوشزد کرد.

گفتنی است از 16 شهریورماه روز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها تا روز 26 شهریورماه ولادت علی بن موسی الرضا(ع) به عنوان دهه کرامت معرفی شده است.

نظرات بینندگان