کد خبر: ۴۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۲

مظلومیت شهدای گمنام دانشگاه آزاد لارستان ادامه دارد

سعی کردیم به گوش مسئولین شهرستان برسانیم که می توانید شهدای گمنام لارستان را مصادره نمایید و هم توشه ای برای آن دنیا و هم گزارش کار پایان دوره ی خود لحاظ نمایید.
به گزارش شیرازه به نقل ازصبح لارستان ، مراسم غبار روبی مزار مطهر شهدا در هفته دفاع مقدس در لارستان همگام با جای جای کشور با حضور مسئولین شهرستان، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم خداجوی لارستان برگزار شد.

اما نکته ای که چند باره نگارنده را وادار به نگارش نموده است از عدم رسیدگی و توجه به شهدای گمنام لارستان واقع در دانشگاه آزاد می باشد که هر باره موضوعی  است که دل دوستداران شهید و شهادت را جریحه دار می کند.

باز تکرار سخن از این جا آغاز می شود که در مطلبی به عنوان مسئولین «السابقون السابقون اولئک المقربون» در مورد شهدای گمنام نیز صدق می کند ، سعی کردیم به گوش مسئولین شهرستان برسانیم که می توانید شهدای گمنام لارستان را مصادره نمایید و هم توشه ای برای آن دنیا و هم گزارش کار پایان دوره ی خود لحاظ نمایید.



اما متاسفانه کار به جایی رسید که هر چند هیچ اقدام موثری صورت نگرفت، بلکه در هفته ی دفاع مقدس که بهانه ای است برای زنده نگه داشتن نام شهید و جایگاه شهادت، شهدای گمنام لارستان که می بایست مثل نگینی در شهر بدرخشند، مظلوم واقع شدند و تمامی مسئولین شهرستان حتی یاد شهید گمنام لارستان را از خاطر خود بردند و به یک غبار روبی ساده هم از مزار مطهر شهدای گمنام اکتفا نکردند.

صبح لارستان از تمامی مسئولین محترم دارد خواهشمند است در تکمیل بنای شهدای گمنام لارستان اقدامی انجام دهند.


نظرات بینندگان