کد خبر: ۴۴۸۰۱
برند قاصدک با بیش از یکصد تصویر از شخصیت‌های ایرانی «ثمین و ثنا» و «سینا»، تازه‌ترین محصولات فرهنگی خود را وارد بازار لوازم‌التحریر کرده است که یکی از شاخص‌ترین آنها تولید کتاب رنگ‌آمیزی برای مخاطبان خردسال است.
تاریخ: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، نوشت‌افزار ایرانی _ اسلامی «قاصدک» نیز با توجه به تهاجم بی‌امان دشمن برای کودکان و الگو‌سازی سبک زندگی غربی و ترویج بی‌محابای بی‌حیایی و بی‌غیرتی در میان آنان و پس از یک و نیم سال مطالعه و بررسی ابعاد مختلف شخصیت‌های الگوساز جبهه معارض و محصولات آنها و در طی اقدامی خودجوش در سال گذشته اقدام به طراحی دو شخصیت دختر به نام‌های «ثنا» و «ثمین» و یک شخصیت پسر به نام «سینا» کرده است.

 

این شخصیت‌ها که مروج سبک زندگی ایرانی اسلامی‌ هستند، در مرحله اول در قالب محصولات لوازم التحریر به بازار عرضه شده‌اند و امسال نیز در قالب‌های متنوع دیگری همانند جامدادی، دفترچه یادداشت، کتاب رنگ آمیزی، دفتر مشق، کیف مدرسه و برچسب ارائه شد‌ه‌اند و قابل توجه است که مورد استقبال بسیار مخاطبان و خانواده‌ها قرار گرفته‌اند.

اکثر برندهای ایرانی _ اسلامی به جزء «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» و «شکرستان (حوزه هنری)» بقیه بدون حمایت‌های مادی و معنوی دولتی انجام گرفته است  به همین منظور بیشتر برندها از جمله «قاصدک»، برای گسترش و جریان‌سازی فرهنگی‌ نیازمند حمایت‌های جدی رسانه‌‌ها هستند تا بتواند قدم‌های محکمی بردارد.

 

با توجه به اینکه برخی از رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های غربی بر این باورند که نوشت‌افزارهای ایرانی _ اسلامی کاملاً تولید ایران نیست باید گفت که همه این محصولات در ایران تولید شده و به زودی نیز به صورت فرامنطقه‌ای، به سایر کشورهای دنیا نیز عرضه خواهند شد.

بر اساس این گزارش، شخصیت‌هایی که بر روی نوشت‌افزارهای ایرانی _ اسلامی قاصدک نقش بسته است، «ثنا»، «ثمین» ،«سینا» دو خواهر و یک برادر هستند. پدر و مادر آنها نیز در برخی از طرح‌ها حضور دارند. به عبارت دیگر این خانواده در موقعیت‌های مختلف ایرانی و اسلامی طراحی شده‌اند تا بتوانند با دانش‌آموزان و والدین ایرانیِ، ارتباط برقرار کنند.

 

«ثنا»، خواهر بزرگ خانواده است، دختری مؤدب، باهوش و پرجنب و جوش، هنرمند، خوش خط و باسلیقه؛ «سینا» برادر «ثنا و ثمین» است؛ پرجنب و جوش و بسیار کنجکاو، طوری که اطرافیان او را «سینا جست‌وجو» صدا می‌زنند، او علاقه بسیاری به مطالعه دارد.

«ثمین» که خواهر کوچک آنهاست، دختری بازیگوش است که دوست دارد کارهای «ثنا» و «سینا» را انجام دهد. او قوه تخیل قوی دارد و تخیلات‌اش را برای اعضای خانواده با آب و تاب تعریف می‌کند. بچه‌ها به همراه پدر و مادر، فامیل و همسایه‌ها داستان‌های جذابی دارند که کتاب داستان آن جزء محصولات آینده «قاصدک» است.

 

به گفته مهدی شاهوردی، مدیر پروژه قاصدک، این برند تاکنون حدود یکصد تصویر را در موقعیت‌ها و مکان‌های مختلف کار کرده است و تلاش دارد تا محصولات فرهنگی خود را به صورت مداوم در طول سال منتشر کند.

وی می‌افزاید: در آینده نزدیک «داستان‌های کمیک استریپ»، «کتاب داستان»، «کتاب شعر»، «جامدادی»، «دفتر» و سایر لوازم‌التحریر با تصاویر «ثنا و ثمین» و برادرشان «سینا» در دستور کار این برند اسلامی _ ایرانی قرار می‌گیرد که به تازگی تعدادی از آنها نظیر کتاب رنگ‌آمیزی منتشر شده است.

 

از تصاویر دیگری که توسط برند ایرانی _ اسلامی قاصدک برای سال تحصیلی جدید منتشر شده است که بخشی از آنها در خبر فوق آورده شده است، می‌توان به تصاویر زیر اشاره کرد:

 

 

 برند ایرانی _ اسلامی «قاصدک» برای سال تحصیلی جدید علاوه بر تولید دفاتر تحریر به چاپ و تولید برچسب تزئینی با عناوینی همچون «ثنا و ثمین در خانه» و «جستجوی سینا» و برچسب مشخصات در طرح‌ها و رنگ‌های شاد و قابل پسند دانش‌آموزان کرده است که تصاویر آن را در ذیل مشاهده می‌کنید:

 

دانش‌آموزان علاقه‌مند به طرح‌های «ثنا و ثمین» و «سینا» می‌توانند کیف‌های مدرسه خود را با تصاویر این شخصیت‌‌های ایرانی _ اسلامی تهیه کنند و نمونه‌های آن در ذیل آمده است:

 


شهروندان شیرازی می توانند این محصولات را از آدرس زیر تهیه نمایند
فروشگاه زلال اندیشه، میدان نمازی، ابتدای ملاصدرا، سمت چپ کوچه اول، شماره تماس 07112318778 - 07112318553
نظرات بینندگان