کد خبر: ۴۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲

فجر شهید سپاسی- ذوب آهن/ دیدار مجدد سرهنگ با اصفهانی ها

در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز در اولین دیدار هفته ذوب آهن از ساعت ۱۶ در ورزشگاه حافظیه شیراز مهمان فجرسپاسی خواهد بود.
شیرازه- بدون شک جالب ترین نکته این بازی رویارویی مجدد محمود یاوری با ذوب آهنی است که همین ۳ ماه پیش هدایت آن را فقط برای دو بازی بر عهده داشت و سپس به شکلی عجیب از این تیم رفت و به شکلی عجیب تر در روز اول آغاز لیگ سیزدهم به مس کرمان پیوست. یاوری پس از جدایی از مس دوباره به فجرسپاسی بازگشت تا مانند فصل گذشته هدایت این تیم بحران زده را در اختیار بگیرد.

مربی اصفهانی که به او لقب امیرکبیر فوتبال ایران داده شده است در حالی پس از هفته نهم هدایت این تیم را بر عهده گرفت که این تیم از ۹ بازی خود فقط یک پیروزی و ۳ تساوی کسب کرده بود و بقیه بازی‌ها را باخته بود. یاوری در دو هفته گذشته با فجرسپاسی به یک برد خانگی برابر استقلال خوزستان دست یافته است و در تهران نیز با یک گل مغلوب پرسپولیس شده است.

فجرسپاسی در پایان هفته یازدهم با ۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول جای دارد در حالی که ذوب آهن که در دو هفته اخیر دو شکست را تجربه کرده است با ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

ذوب آهنی‌ها که با بازی زیبای خود برابر استقلال هواداران خود را به این لیگ امیدوار کردند در دو هفته گذشته با انجام بازی‌های نه چندان قابل قبول دو شکست را تجربه کردند و همچنین حتی نتوانستند گلی به ثمر برسانند.

پس از انتقادات لوکا بوناچیچ از بازیکنان تیمش انتظار می‌رود این هفته ذوب آهن متفاوتی را در شیراز ببینیم. آنها با یک پیروزی یا شکست شاهد تغییر رتبه قابل توجهی در جدول خواهند بود.

از جمله بازیکنان شاخص فجرسپاسی که فردا می‌توانند برای مدافعان ذوب آهن مشکل ساز باشند باید به جابر انصاری و محمد حیدری اشاره کرد که این فصل در معدود پیروزی‌های فجرسپاسی نقش عمده ای داشته‌اند.

در ذوب آهن سینا عشوری به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی این دیدار را از دست داده است به همین دلیل بوناچیچ مانند هفته گذشته علیرضا محمد را جانشین او خواهد کرد. همچنین حضور مهدی رجب زاده که در داربی اصفهان با مصدومیت مواجه شد در این بازی برابر تیم سابقش در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

ترکیب احتمالی: 
فجرسپاسی: صالح خلیل آزاد، محمد دانشگر، سعید قزل، علیرضا جلیلی، محمد انصاری، هادی ایمانی، مهرزاد معدنچی، جابر انصاری، مسعودریگی، حمید جوکار و محمد حیدری. 
ذوب آهن: میلان میاتوویچ، سپهر حیدری، هادی تامینی، علیرضا محمد، محمد صلصالی، قاسم حدادی فر، اکبر ایمانی، اسماعیل فرهادی، مرتضی تبریزی، روح الله عرب و مهدی رجب زاده.

منبع: سایت گل
نظرات بینندگان