کد خبر: ۴۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
سرمربی فجر سپاسی:

علي دایي در مورد داوري اشتباه نمي‌كند/ او قدرت دارد و ما نداريم

گل خوردن و آنچه براي بازيكن فجر پيش آمد، يك اتفاق است كه شايد براي هر بازيكن و تيمي بيفتد،‌ اما بايد بپذيريم كه امروز ما فوتبال بازي نكرديم
به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، محمود یاوری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی پس از باخت تیمش مقابل تیم سایپای کرج در جمع خبرنگاران ضمن در اعتراض به نحوه قضاوت داور بازی گفت: علي‌رغم آنكه اعتقاد دارم بايد به بازيكنان و داوران جوان در فوتبال اعتماد كرد، اما امروز باور كردم كه علي دایي در مورد داوري اشتباه نمي‌كند، اما او قدرت دارد و ما نداريم.

محمود ياوري افزود: اگر اين قضاوت براي پرسپوليس انجام شده بود، داور سالم از زمين بيرون نمي‌رفت.

ياوري با بيان اينكه امروز يك روز بسيار بد را در فوتبال تجربه كرد، گفت: امروز هيچ يك از بازيكنان تيم ما فوتبال بازي نكردند، اين بيشتر به يك تمرين پر اشتباه شباهت داشت تا يك بازي در ليگ برتر.

وي با تصريح اينكه به‌دنبال بهانه‌جويي و يافتن مقصر براي باخت تيمش نيست، تصریح کرد: اول بازيكنانم را مقصر مي‌دانم كه خوب عمل نكردند، از همه بازيكنان گله دارم، بخصوص باتجربه‌ها، بعد هم زمين و داور.

ياوري ادامه داد: اصلا زمين حافظيه بهترين زمين ايران و دنيا، اما آيا زميني كه در شرايط غيرباراني، پاي بازيكن تا قوزك در گل فرو مي‌رود، يك زمين استاندارد و مناسب فوتبال است؟

وي همچنين گفت: من با مديران باشگاه هم صحبت كرده و لزوم ترميم اين تيم را يادآور شده‌ام،‌اگرچه من تيم را با همين شرايط پذيرفته‌ام و به كارم هم ادامه مي‌دهم، اما ما در تمام پست‌ها نيازمند بازيكن هستيم و اين تيم بايد ترميم شود.

ياوري با تصريح اينكه حداقل 70 درصد تيم فجر شهيد سپاسي بايد ترميم شود، گفت: من به بازيكنان جوان اعتماد دارم اما يك بازيكن نمي‌تواند به‌ يك‌باره از جوانان به ليگ برتر وارد شده و خوب بازي كند و نتيجه مناسبي بگيرد، تمام بازيكنان تيم فجر با جان و دل تمرين مي‌كنند اما هر بازيكني خصوصيت‌ها و شرايطي دارد.

سرمربي تيم شهيد سپاسي شيراز همچنين تاكيد كرد: گل خوردن و آنچه براي بازيكن فجر پيش آمد، يك اتفاق است كه شايد براي هر بازيكن و تيمي بيفتد،‌ اما بايد بپذيريم كه امروز ما فوتبال بازي نكرديم



نظرات بینندگان