کد خبر: ۴۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۲
«شهـــدا» سند متقنی بر جنایات آمریکای خون خوار

فــردا مردم شیـراز زیر تابوت سه شهید دفاع مقدس «مرگ بر آمریـکا» می گویند

همزمان با فرا رسیدن راهپیمائی یوم الله 13 آبان، پیکر سه شهید دوران دفاع مقدس همراه با مردم غیور سومین حرم اهل بیت (ع) شیراز به نشانه تجدید میثاق با آرمان های شهدا تشییع می شود.
به گزارش سرویس قطعه شهدای شیرازه، مسئول ایثارگران سپاه فجر استان فارس از تشییع این شهدا همزمان با راهپیمایی 13 آبان فردا خبرداد وافزود: همزمان با سراسرکشور این 3 شهید بزگوار در سه مسیر راهپیمایی میدان دانشجو به سمت میدان ارم، میدان جام جم به سمت میدان ارم و جهاد کشاورزی، خیابان ارم به سمت میدان ارم بر روی دستان پر مهر مردم خداجوی استان فارس تشییع می گردند.

سرهنگ سلیمان مهدوی گفت: در آخرین تفحص های انجام شده در منطقه های عملیاتی هشت سال دفاع مقدس 3 شهید از یادگاران آن دوران مربوط به استان فارس تفحص شده اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار وبگاه خبری موج ما ادامه داد: در حال حاظر تاریخ شهادت، سن شهدا و منطقه عملیاتی این شهدا اطلاعاتی به دست ما نرسیده است.

مهدوی در پایان یاد آور شد: فردا ساعت 9 صبح امت حزب الله شیراز همزمان با مراسم 13 آبان و فریاد مرگ بر آمریکا انزجار خود را از آمریکا مستکبر و رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

لازم به ذکر است این 3 شهید متعلق به شهرستان های داراب، خرامه و نورآباد می باشند.

نویسنده :
رضاکوهی شوریجه
نظرات بینندگان